jaka lodówko-zamrażarka?

1. Data: 2006-12-03 13:59:57

Temat: jaka lodówko-zamrażarka?
Od: aratorn <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Jak w temacie: szykuję się do zakupu lodówko-zamrażarki, i mam zgryz, bo
co sprzedawca, to inna opinia.

Urządzenie ma mieć 200 cm wysokości i cztery półki w lodówce (najlepiej
pięć, ale to nierealne). Najlepiej dwa termostaty (ewentualnie dwa
kompresory, ale już niechętnie). No i cena-do 2000.

I problem, bo jedni chwalą Aristona, i Indesita, inni twierdzą, że to
szajs (jedno jest dla bogatszych, drugie dla uboższych, ale w zasadzie
bez różnicy z wyjątkiem ceny). W jednym z Euro sprzedawca strasznie
zachwalał Samsunga i LG (czyli No frost), za to w drugim inny
stwierdził, że koreańczyki to g...., za to Bosh to coś. W Avansie z
kolei stawiają na Electroluxa, a Bosh i Siemens to kicz. Kupiłbym
Vestfrosta, bo tu akurat opinie są zgodne, ale to zakup zdecydowanie nie
na moją kieszeń. No i bądź tu mądry człowieku.

Proszę o opinię użytkowników. Jeśli ktoś używa np Indesit baan13 albo
Electrolux enb3850 albo jakiegoś koreańczyka o opinie (wady i zalety).
Pozdr, Tomek

2. Data: 2006-12-03 18:35:32

Temat: Re: jaka lodówko-zamrażarka?
Od: Alkmina <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

aratorn napisał(a):
> [...]
>
> Proszę o opinię użytkowników. Jeśli ktoś używa np Indesit baan13 albo
> Electrolux enb3850 albo jakiegoś koreańczyka o opinie (wady i zalety).

Witam.

Od ośmiu lat mam Boscha (180cm)i jestem z tej lodówko-zamrażarki bardzo
zadowolona. Posiada dwa agregaty, co jest bardzo przydatne, ponieważ
lodówkę myję raz na trzy miesiące, natomiast zamrażarkę raz na pół roku.
Jest bardzo cicha.

Pozdrawiam
Alkmina

3. Data: 2006-12-03 19:04:37

Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Alkmina <a...@w...pl> napisał(a):

> Od ośmiu lat mam Boscha (180cm)i jestem z tej lodówko-zamrażarki bardzo
> zadowolona. Posiada dwa agregaty, co jest bardzo przydatne, ponieważ
> lodówkę myję raz na trzy miesiące, natomiast zamrażarkę raz na pół roku.
2 agregaty z powodu mycia? :D
Przecież w 1-agregatowej możesz myć lodówkę codziennie - wystarczy na ten
czas ją wyłączyć i nie otwierać drzwi od zamrażarki. I odwrotnie.

4. Data: 2006-12-04 15:52:33

Od: Alkmina <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zayzayer napisał(a):

> 2 agregaty z powodu mycia? :D
> Przecież w 1-agregatowej możesz myć lodówkę codziennie - wystarczy na ten
> czas ją wyłączyć i nie otwierać drzwi od zamrażarki. I odwrotnie.

W 2-agregatowej są dwa termostaty. Podczas mycia zamrażarki przekładam
jej zawartość do lodówki, nastawionej na najniższą temperaturę i po
problemie.

czyszczenie sofy z kociej kupy
Metalowe futryny
Słaby odbiór radia w mieszkaniu
Prostownica do włosów - pytanie do kobiet ?
Alternatywa dla półek łazienkowych