jaka patelnia - Tefal, Tescoma czy Bialetti?

1. Data: 2006-05-03 14:47:18

Temat: jaka patelnia - Tefal, Tescoma czy Bialetti?
Od: "Sylwia" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zamierzam kupić patelnię, bo z mojej 5-letniej Tefala zaczęła schodzić
powłoka teflonowa i wszystko do niej przywiera. Udałam się do sklepu i
trochę zgłupiałam przy półce z patelniami - taki wybór! :)

Rozważam 3 marki: Tescomę, Tefal i Bialetti.
Może macie jakieś doświadczenia z tymi patelniami i moglibyście
doradzić/odradzić którąś z tych firm?

Z góry dziękuję za odpowiedzi, Sylwia

2. Data: 2006-05-04 08:13:35

Temat: Re: jaka patelnia - Tefal, Tescoma czy Bialetti?
Od: "JerzyR" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rozważam 3 marki: Tescomę, Tefal i Bialetti.

nie wiem jak patelnie, ale mam garnki Tescoma Comfort i w dwóch z nich
pękają rączki - poza tym OK.
Z Tefala mam od kilku miesięcy patelnię Privilege - rewelacja!
http://www.tefal.pl/tefal/All+Products/Cookware/Non+
stick+cookware/Products/Privilege/Privilege.htm

Polecam
JR

3. Data: 2006-05-04 12:05:47

Od: KASIA <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

JerzyR napisał(a):

> [...]
> http://www.tefal.pl/tefal/All+Products/Cookware/Non+
stick+cookware/Products/Privilege/Privilege.htm

A co w niej jest takiego rewelacyjnego??
Kasia

4. Data: 2006-05-04 12:21:09

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyR wrote:

> Z Tefala mam od kilku miesięcy patelnię Privilege - rewelacja!

Ja się na patelniach co prawda nie znam, ale zarówno moja mama
jak i żona są posiadaczkami takiej właśnie patelni i obie zgodnie
pieją nad nią z zachwytu.

J.

5. Data: 2006-05-04 12:38:12

Od: Zbyszek Zarzycki <z...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 04 May 2006 14:05:47 +0200, KASIA napisał(a):

stick+cookware/Products/Privilege/Privilege.htm

> A co w niej jest takiego rewelacyjnego??
> Kasia

Ano to że prawie wszystko co napisane w reklamie jest prawdziwe.
Mam taką od dosyć dawna i jedyne czego nie potwierdzam z reklamy to:
"Na zewnątrz łatwa w czyszczeniu,"

Jak to ma być łatwe ... to chyba tylko przy kuchniach indukcyjnych, ja
użwam do gotowania gazu.

--
ZZ@private

6. Data: 2006-05-04 23:00:02

Od: "JerzyR" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja się na patelniach co prawda nie znam, ale zarówno moja mama jak i żona
> są posiadaczkami takiej właśnie patelni i obie zgodnie pieją nad nią z
> zachwytu.

moja opinia o tej patelni jest raczej opinią mojej żony. Wcześniej mieliśmy
inne modele Tefala, ale ten jest Super.
Grube dno - długo trzyma ciepło, nie przypala się, kotleciki smażą się
wybornie.
To po prostu trzeba pouzywać aby zoabczyć różnicę z patelnią za 10 zł:)

Pozdrawiam
JerzyR

7. Data: 2006-05-05 14:40:02

Od: Pawel <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Kupielem ok 2 miesiecy temu patelnie tefala,
(nie wiem jaki dokladnie model, ale w kazdym razie
taka ze wskaznikiem odpowiedniej temperatury w centrum
patelni) i niestety zlazi teflon. Bardzo latwo sie rysuje,
spodziewalem sie czegos wiecej za te cene, ale niestety
trwalosc teflonu jest bardzo podobna do patelni niemarkowych.

8. Data: 2006-05-05 15:35:28

Od: KASIA <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

JerzyR napisał(a):

> [...]
> http://www.tefal.pl/tefal/All+Products/Cookware/Non+
stick+cookware/Products/Privilege/Privilege.htm

ile za nią dałeś(aś)??
kasia

9. Data: 2006-05-05 15:36:17

Od: KASIA <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

JerzyR napisał(a):

> [...]
> http://www.tefal.pl/tefal/All+Products/Cookware/Non+
stick+cookware/Products/Privilege/Privilege.htm

ile kosztowała??
Kasia

10. Data: 2006-05-05 15:45:16

Od: "Krzysiek.B" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> spodziewalem sie czegos wiecej za te cene, ale niestety
> trwalosc teflonu jest bardzo podobna do patelni niemarkowych.

A mnie Tefal starcza na około 1-1.5 roku potem zaczyna się łuszczyć teflon.
Kupuje zawsze najwyższy model właśnie zbliża sie ta chwila,cena za 28cm
to około 160zł

pozdrufka.Krzysiek.B

Piec c.o. do 8000 zl?
AGD