jaka pralka slim?

1. Data: 2009-06-05 06:26:05

Temat: jaka pralka slim?
Od: "P." <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
szukam pralki o głębokości 40 cm (wsad od przodu) - niedrogiej, ekonomicznej
i bezawaryjnej do małego mieszkanka dla 2 osób - czy możecie polecić jakiś
model?

pozdrawiam
P.

2. Data: 2009-06-05 09:30:18

Temat: Re: jaka pralka slim?
Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

P. pisze:
> Witam
> szukam pralki o g?eboko?ci 40 cm (wsad od przodu) - niedrogiej, ekonomicznej
> i bezawaryjnej do ma?ego mieszkanka dla 2 osób - czy mo?ecie poleciae jaki?
> model?

bosch maxx5
przez ostatnie 2 lata jeszcze sie nie zepsul ;)

3. Data: 2009-06-06 04:59:47

Od: "Jakub Spiernowski" <n...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "P." <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> szukam pralki o głęboko?ci 40 cm (wsad od przodu) - niedrogiej,
> ekonomicznej i bezawaryjnej do małego mieszkanka dla 2 osób - czy możecie
> polecić jaki? model?

wszystko tylko nie CANDY

J.

4. Data: 2009-06-08 17:10:26

Od: "rv" <redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

tylko CANDY

5. Data: 2009-06-08 18:04:30

Od: "Jakub Spiernowski" <n...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> tylko CANDY

wszystko tylko nie candy, przedpotopowy złom z plastiku i paździerza
tworzony przez chińczyków

J.

6. Data: 2009-06-08 18:37:08

Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Mój mechanik od AGD twierdzi, że od paru lat robią coraz większy syf - nie
tylko Candy, ale praktycznie wszyscy - prócz sprzętu z najwyższych półek.
Czyli lepsze Bosche, Siemensy, AEG, no i Miele. I cena gra tu
niejednoznaczną rolę - drogie Whirlpoole psują się równie chętnie, co
tanie. Ale np. drogie Bosche są wciąż niezłe.

T.

7. Data: 2009-06-09 11:56:59

Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

P. pisze:
> [...]
> i bezawaryjnej do małego mieszkanka dla 2 osób - czy możecie polecić jakiś

Kup najtańszą z najdłuższą gwarancją. Jak się popsuje to żal nie będzie,
a może się jeszcze zdąży popsuć na gwarancji :P

8. Data: 2009-06-09 13:48:13

Od: "Jakub Spiernowski" <n...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> napisał w wiadomości
> [...]
> niejednoznaczną rolę - drogie Whirlpoole psują się równie chętnie, co
> tanie. Ale np. drogie Bosche są wciąż niezłe.

O awaryjności niewiele powiem bo 2 lata pralka jakoś chodzi, ale logika
działania/programy to tragednia, od pierwszego dnia zakupu klne na tą pralkę
przy każdym praniu i modle się aby eksplodowała.

Co ide do sklepu i patrzę na inne pralki to każda ma funkcje których tej
brakuje.

Producenci CANDY założyli że człowiek chodzi w jednym ubraniu przez miesiąc
i wówczas potrzebne jest mielenie praniem przez 1,5h. Tymczasem 90% prania
które robi normalny człowiek to ubrania po 1-2 dniach noszenia wymagające
przepłukania w kilku minutowym programie. Jedyny krótki program to 32min
50stopni a to za dużo.

Podobnie z wirowaniem, coś się wrzuci do odwirowania a pralka z niewiadomych
powodów miele i miele niechcąc się rozpędzić. Ostatnio dostałem takiej
kurw*****cy że jak pier****lnąłem z buta pralke to cały przód odleciał.

Na tą pralkę przesiadłem sie z polskiego POLARA i CANDY TO ZŁOM!

J.

9. Data: 2009-06-12 21:06:54

Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Rozumiem Cię doskonale!
Wymieniłeś jedyny powód, dla którego nie wyrzucam 13-letniego złoma Whirlpoola
(wówczas topowy model i to Made in France a nie jakaś Slovakia, a psuło się już chyba
wszystko, co mogło się zepsuć), który zrobi kompletne doskonałe pranie z odwirowaniem
w 40 minut.
Też wszystkie inne pralki mnie zdecydowanie wq....ją ;-)
JaC

-----

10. Data: 2009-06-12 21:07:24

Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora