jaka prasa przed przebudową domu?

1. Data: 2006-10-18 20:36:31

Temat: jaka prasa przed przebudową domu?
Od: "księżniczka Telimena" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

W związku z szykującym się generalnym remontem zakupionego domu, a właściwie
z jego przebudową szukam najbardziej przydatnej w tym względzie prasy. Co
według Was warto czytać zanim przystąpimy do robót? Potrzebuję czegoś co
mnie natchnie :)

Pozdrawiam
Teli.

2. Data: 2006-10-18 20:59:28

Temat: Re: jaka prasa przed przebudową domu?
Od: " BrunoJ" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> według Was warto czytać zanim przystąpimy do robót? Potrzebuję czegoś co
archiwum grupy z ostatnich 3 lat powinno wystarczyc.
A najlepiej znajdz kogos kto takie cos robil, spij go zeby uczciwie gadal
i wycisnij wszystko co sie da.
Ja jestem po takim remoncie, oczywiscie kwestia ile chcesz wydac kasy itp.
Ale generalnie wiekszosc nowoczesnych gazetek opisuje najnowsze bajery
wg zyczen sponsorow. Ma to sie srednio do rzeczywistosci, szczegolnie
jesli nie chcesz przeinwestowac zbytnio.
Sprecyzuj tematy ktore Cie interesuja i atakuj google. Wiedzy jest sporo.
Tylko w pore trzeba zawezic poszukiwania, oraz odroznic rzeczy ktore
"chce" miec od rzeczy ktore _moge_ miec.
Co do remontu i przebudowy , tak ogolnie to na stronach muratora jest
przyklad przebudowy kostki. Fajnie zrobione. Tylko co z tego skoro
sama taka przebudowa kosztowala pewnie wiecej niz dla mnie inwestycja
zakupu + remontu. Wiec poza ogladanie obrazkow uzytecznosc (dla mnie)
to akurat byla zerowa.

pozdrawiam
Bruno

3. Data: 2006-10-18 21:42:46

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

księżniczka Telimena <b...@m...pl> wrote:
> [...]
> względzie prasy. Co według Was warto czytać zanim przystąpimy
> do
> robót? Potrzebuję czegoś co mnie natchnie :)

Najbardziej przydatna prasa? Chyba Gazeta Wyborcza. Stosunek
powierzchni, jaka można tą gazetą obłożyć, do ceny chyba przy
żadnej innej nie jest tak korzystny. Papier trochę cienki, ale
jak się po kilka stron naraz kładzie, to jest OK.

Poważnie, wszelkie wnętrzarskie czasopisma sobie lepiej odpuść,
szkoda na nie czasu i pieniędzy. Jeśli masz kogoś znajomego, kto
to zbiera i udostępni, przejrzeć zawsze można, cośtam się może
wypatrzy normalnego między kolejnymi projektami życia
nawiedzonych designerów, ale kupować IMO nie ma sensu.

J.

4. Data: 2006-10-19 15:53:20

Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> udostępni, przejrzeć zawsze można, cośtam się może wypatrzy normalnego
> między kolejnymi projektami życia nawiedzonych designerów, ale kupować IMO

mam dostęp do kioskowych nowości:
wypożyczam, przeglądam, czytam... i zniesmaczony oddaję.

co napisał jarek p. - weź do siebie, sama prawda. nie daj się nabrać na
kolorowe okładki i wydawniczy marketingowy bełkot. szkoda _każdej_ złotówki.

Lakier Berlinka i Baltic Floor
bezpiecznik roznicowy czy cost takiego
jaki dobrac kolor scian?
Lodówka - rozmraża sie kilka razy dziennie (!?)
Gaśnie piecyk gazowy.