jaka sól do kiszenia kapusty?

21. Data: 2009-11-06 19:42:01

Temat: Re: jaka sól do kiszenia kapusty?
Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ap3k" <...@...pl> napisał w wiadomości
news:20091105203444.02d21599.a@d.pl...
On Thu, 5 Nov 2009 11:14:27 -0800 (PST)
jilet <k...@p...onet.pl> wrote:

> haha lol taa i róznańcem po głowie i czosnkiem po oczach lol

Mozesz wyjasnic, co w tym przebijaniu zabawnego?

Zależy, w jakim celu przebijasz...

22. Data: 2009-11-06 23:02:26

Od: Ap3k <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 6 Nov 2009 20:42:01 +0100
"lemonka" <...@a...com> wrote:

> Zależy, w jakim celu przebijasz...

No wlasnie. Powiedzmy, ze od wielu ludzi doswiadczonych w kiszeniu
kapusty (jak to brzmi ;-) slyszalem, ze uwalnianie tym slawetnym
przebijaniem gazow, ktore powstaja przy kiszeniu, zapobiega nabraniu
przez kapuste gorzkawego posmaku. Szczerze mowiac, ja tez przebijam,
nigdy nie robilem bez przebijania, wiec nie mam porownania smakowego
miedzy "przebijana" a nie.
Jesli to bdura, to z checia bym sie dowiedzial, czemu. Powaznie. Ja
jestem wielkim zwolennikiem obalania mitow.

--
PRecz

23. Data: 2009-12-06 16:07:14

Od: Jacek Szaniawski <i...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Ap3k <...@...pl> wrote:

> [...]
>Jesli to bdura, to z checia bym sie dowiedzial, czemu. Powaznie. Ja
>jestem wielkim zwolennikiem obalania mitow.

poprostu bez przebijania kapusta wychodzi z naczynia. gazowanie w
wypadku kapusty jest tak intensywne, ze kazde naczynie byloby za male
http://jszania.republika.pl/przetwory/kapusta.html

Buraczki (chyba) zasmażane.
MARGARYNA
Zamów prenumeratę Gazety Wyborczej już dziś!
PIEROGI
Re: Jak upiec ćwiartki z kurczaka?