jaka substancja najskuteczniejsza ?

1. Data: 2005-01-19 23:39:13

Temat: jaka substancja najskuteczniejsza ?
Od: "aphex" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

jaka substancje uwazacie za najbardziej odpowiednią
na migrenowe bóle głowy ? :

kwas acetylosalicylowy
salicylan choliny
metamizol
aminofenazon
propyfenazon
paracetamol
alkaloidy sporyszu
selektywni agoniści receptora 5-HT1
ibuprofen
inne (wymien)

chce mniej wiecej dowiedziec sie co uwazacie za najskuteczniejsze, nie
chodzi mi o nazwy leków a ogólnie o preparaty.

--
gg:2048838; www.aphextwin-rephlex.com
Barton 2500; 1024ram; Gf3ti200

2. Data: 2005-01-20 07:27:57

Temat: Re: jaka substancja najskuteczniejsza ?
Od: "Mika" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najlepszym lekarstwem jest oczyscic organizm z toksyn, to usuwa przyczyny, a
sybstancje lagodza skutki ktore i tak beda wystepowac..;(

3. Data: 2005-01-20 09:10:09

Od: doslaw <doslaw_usunto_@ftv_beztegotez_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mika napisał:

> Najlepszym lekarstwem jest oczyscic organizm z toksyn, to usuwa przyczyny,

a jak sa stany migrenowe o podlozu stresowym ?

pozdr
doslaw

4. Data: 2005-01-20 11:56:32

Od: "Mika" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bol glowy o podlozu stresowym przechodzi sie troszke inaczej jak typowa
migrene, ale masz racje zdarza sie czasem, ze przy wzmozonym stresie boli
glowa itd. Ale ciagle jest problem zwalczania przyczyn a nie skutkow...
Lepiej wiec jest postarac sie go opanowac, choc bywa b. trudno... (ehh cos
o tym wiem). Stres jest czynikiem zabijajacym odpornosc organizmu. Inni
natomiast probuja sobie radzic "substancjami", tabletkami, co dodatkowo
zatruwa.

5. Data: 2005-01-20 13:40:24

Od: "M" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

tryptany

6. Data: 2005-01-20 14:14:42

Od: "news.man.szczecin.pl" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najlepszym lekarstwem jest oczyscic organizm z toksyn, to usuwa przyczyny,
> sybstancje lagodza skutki ktore i tak beda wystepowac..;(

rozumiem. Już u szwejka leczono lewatywą

7. Data: 2005-01-20 14:16:17

Od: "news.man.szczecin.pl" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aphex" <z...@c...pl> napisał w wiadomości
> jaka substancje uwazacie za najbardziej odpowiednią
> na migrenowe bóle głowy ? :
>
> kwas acetylosalicylowy
> salicylan choliny
> metamizol
> aminofenazon
> propyfenazon
> paracetamol
> alkaloidy sporyszu

selektywni agoniści receptora 5-HT1 - ja bym wybrał ten ponieważ powstał w
tym celu. Zapobiega zaburzeniom naczynioruchowym

> [...]
>
> chce mniej wiecej dowiedziec sie co uwazacie za najskuteczniejsze, nie
> chodzi mi o nazwy leków a ogólnie o preparaty.

Kraków - stomatologia
immunoreaktivity
Jak wnieść bakterie i drobne ustroje ... Wybitnie TG
Reakcja na zmiany ciśnienia atmosferycznego
zaczerwienienie twarzy-co robić??