jaka wada wzroku po retinopatii wczesniaczej

1. Data: 2003-09-20 23:08:48

Temat: jaka wada wzroku po retinopatii wczesniaczej
Od: "Roma" <r...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam;-)
Synus tydzien temu mial badane oczka, kolejne badanie w poniedzialek.
Po badaniu lekarz powiedzial iz zabieg laserowy na siatkowce byl konieczny i
zostal wykonany prawidlowo.
Co mnie zaniepokoilo to to, iz stwierdzil ze w jednym oku "rosnie cos
przezroczystego" nie przeszkadzajacego w widzeniu i stopien retinopatii-
przed zabiegami okreslanne jako II/III, a przez tego okuliste jako III+...
Pytanie, jakiej ewentualnie(wiem iz zakres moze byc szeroki) wady zwroku
mozna sie spodziewac? i czy jest szansa na ominiecie korekcji wzroku.. Ok,
wlasciwie caly czas chodzi mi o prawidlowosc rozwoju synka i mozliwosc
wychwycenia momentu kiedy korekcja okaze sie konieczna..
Pozdrawiam serdecznie
Roma

2. Data: 2003-09-21 04:15:11

Temat: Re: jaka wada wzroku po retinopatii wczesniaczej
Od: "Roma" <r...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roma" <r...@n...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wlasciwie caly czas chodzi mi o prawidlowosc rozwoju synka i mozliwosc
> wychwycenia momentu kiedy korekcja okaze sie konieczna..

Kurcze, podziwiany za chec niesienia netowej pomocy, lekarzu(casus...) nie
dopisales sie tu...i coz.... nie musiales, tylko teraz jestem juz nie
niespokojna, ale bardzo niespokojna o jakosc widzenia mego synka- ktory jest
dla mnie najdzielniehjszym czlowiekiem- malo kto z nas musial zaplacic taka
cene za sama mozliwosc zycia jak moj synek
Pozdrawiam serdecznie
Roma

3. Data: 2003-09-21 05:40:30

Od: "Justyna" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kurcze, podziwiany za chec niesienia netowej pomocy, lekarzu(casus...) nie
> dopisales sie tu...i coz.... nie musiales, (...)

pierwszy post o pierwszej w nocy, drugi o szóstej rano.... naprawdę
oczekujesz, że ludzie nie będą spać, bo ty czekasz na odpowiedź?

4. Data: 2003-09-21 08:27:11

Od: "Roma" <r...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
nie

> pierwszy post o pierwszej w nocy, drugi o szóstej rano.... naprawdę
> oczekujesz, że ludzie nie będą spać, bo ty czekasz na odpowiedź?

Nie;-) zawsze szanowalam spiacych, a w nocy po prostu chcialam z kims
pogadac, choc nie zmienia to faktu istnienia jednego z problemow- o ktorym
napisalam.
Szoda, ze besztajac mnie za brak grzecznosci nie napisalas choc slowa" nie
martw sie" Twoj synus sobie poradzi..."
Pozdrawiam i przepraszam za nocne pytania
Roma

5. Data: 2003-09-21 09:05:48

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
taka
> cene za sama mozliwosc zycia jak moj synek

Witam
po pierwsze moglas napisac na priv - wtedy bylbym na 100% zobligowany do
odpowiedzi.
po drugie - wprawdzie w srodku nocy odpowiedzialem na pare postow, ale Tobie
wolalem dzis na spokojnie, zwlaszcza, ze bylem troche zmeczony meczem w
kregielni:-)
po trzecie - czy ja musze informowac, ze np nie bedzie mnie pare dni?:-)
ok, teraz do meritum:
nalezy powiedziec prawde: przy retinopatii wczesniaczej stopnia II/III i
wyzej rokowania co do widzenia sa niepewne. Powtarzam : co do widzenia.
Sprawa korekcji to rzecz drugorzedna. Bo albo sie skoryguje albo nie. Tu
jest wazniejsze uchronic siatkowke przed utrata jej funkcji.
Stad wykonano laser, dlatego tez zapewne pojawil sie wysiek podsiatkowkowy i
moze do szklistki ( czesta rzecz po laserze ), ktory z czasem zaniknie.
Retinopatie nalezy obserwowac - stad masz ustalona wizyte kontrolna. Badz
spokojna, mysle, ze robia z oczkami synka to co powinni ( tak wyplywa z
Twoich doniesien ), nalezy byc cierpliwa.
Nie odpowiem Ci ile bedzie widzial, jak bedzie widzial i czy bedzie nosil
korekcje. Na to jest za wczesnie. Natomiast zdaj sie na zdanie okulistow,
ktorzy prowadza Twojego synka, na pewno beda w stanie Ci wiecej powiedziec
niz ja.

pozdrawiam i juz wyluzuj:-)

casus

6. Data: 2003-09-21 16:48:10

Od: "Roma" <r...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "casus" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
> konieczny
> [...]

Witam i wiem ;-), ale sama nieraz potrzebowalam pilnie jakis informacji i
wtedy przgladam archiwum- pomyslalam iz w tym przypadku Twoja zwykle cenna
wypowiedz moze pomoc innym..

> [...]
Tobie
> wolalem dzis na spokojnie, zwlaszcza, ze bylem troche zmeczony meczem w

kto wygral?

> po trzecie - czy ja musze informowac, ze np nie bedzie mnie pare dni?:-)

;-))) Tu musisz;-)) funkacja jaka tu pelnisz jest stokroc powazniejsza od
tej jaka pelni lekarz w realu- a sam wiesz iz masz grono wielbicieli/lek,
szanujacych Ci m. in. za rzetelnosc i sumiennosc w netowych dyzurach

> [...]
> spokojna, mysle, ze robia z oczkami synka to co powinni ( tak wyplywa z
> Twoich doniesien ), nalezy byc cierpliwa.

Cierpliwosc to to czego musialam sie w przyspieszonym trybie ostatnio
nauczyc... i chyba skutecznie..

> [...]
> ktorzy prowadza Twojego synka, na pewno beda w stanie Ci wiecej powiedziec

ok,ale jak jutro lekarz powie cos niezrozumialego dla mnie lub mnie
niepokojacego, z gory prosze o wyrozumialosc, jak napisze o tym tutaj..
Chlop, dla ktorego wpadam w takie stany niepokoju- jest tego wart, mimo iz
ledwo 3 kg masy ciala przekroczyl..

> pozdrawiam i juz wyluzuj:-)

wiedzialam iz jestes dobrym psychologiem;-)) chyba tego najbardziej mi teraz
potrzeba- luzu- czego Wszystkim zycze
Roma

7. Data: 2003-09-21 19:38:18

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> kto wygral?

Niewazne, wazna byla zabawa.:-)

> ;-))) Tu musisz;-)) funkacja jaka tu pelnisz jest stokroc powazniejsza od
> tej jaka pelni lekarz w realu- a sam wiesz iz masz grono wielbicieli/lek,
> szanujacych Ci m. in. za rzetelnosc i sumiennosc w netowych dyzurach

sorki , ale ja tutaj nie mam dyzurow:-))))
jak chce to jestem, jak nie chce to mnie nie ma - a kto chce, zawsze mnie
znajdzie:-))))))))
Ale bede pamietac, przy dluzszych wyjazdach powiem, ze mnie nie ma:-)

casus

8. Data: 2003-09-21 19:44:29

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bkkung$pq4$...@i...gazeta.pl,
casus <c...@g...pl>:

> Niewazne, wazna byla zabawa.:-)

Czyli przegrales ;PPP

BTW, ja wczoraj tez bylem w kregielni, ale tylko chwilke (na silownie
wchodzi sie przez kregielnie ;))

> Ale bede pamietac, przy dluzszych wyjazdach powiem, ze mnie nie ma:-)

A my zrobimy kolejke spoleczna :)

--
Robert

9. Data: 2003-09-21 19:48:59

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli przegrales ;PPP

Skoro nalegasz, wygralem 4:1 ( i zrobilem osobisty rekord jednej gry 205
pkt ). :-)))))
Ale naprawde to tylko statystyka, liczyli sie przyjaciele i dobra
zabawa:-)))))

> A my zrobimy kolejke spoleczna :)
> Robert

VETO!!! :-))))))

casus

10. Data: 2003-09-21 19:49:38

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Ale naprawde to tylko statystyka, liczyli sie przyjaciele i dobra

casus

pytanie do aptekarzy, farmaceutow
nadcisnienie
szczepionki - jakis pediatra?