jaka wilgotnosc powietrza najzdrowsza?

11. Data: 2005-09-27 08:46:14

Temat: To nie do mnie.
Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

To nie do mnie.
Ja nie uprawiam polityki.
Pomyliłeś linki.

12. Data: 2005-09-27 09:08:37

Temat: Re: Chyba nikt nie zrozumiał mojego pytania
Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> (w nowej ortografii)

a o co chodzi teraz?

> i pewnie również od jego chorub/zdrowia.

O to ?

Wracajac do goole minuta szukania dala chocby to:
http://ocean.wsm.gdynia.pl/student/meteo1/wilg_1.htm
http://szybkanauka.net/optymalne-miejsce-nauki

--
Pozdrawiam Norbert :-)

13. Data: 2005-09-27 10:52:51

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

stokrotka napisał(a):
[..]

Czy możesz do ciężkiej cholery nie zmieniać tematów w postach na które
odpowiadasz?!?!?!?!?!

--
best regards,
scream (at)w.pl

14. Data: 2005-09-27 19:59:02

Temat: Re: jaka wilgotnosc powietrza najzdrowsza?
Od: "dorota" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ruua" napisał w wiadomości > bo wyczytalam dzis, ze 70% (w
mieszkaniu), ale wydaje mi sie to az
> nieprawdopodobne - czy tv nie strzeli przy takiej wilgotnosci, a czlowiek
> nie zlapie reumatyzmu?...

Witam!
nie wiem jak to się ma do reumatyzmu ale z innej strony może to rozjaśni:
http://www.gniazdkodomowe.pl/bie/2.htm i inne w googlach dotyczące komfortu
cieplnego
pozdrawiam
Dorota

15. Data: 2005-09-29 02:25:57

Od: "PAweł" <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ReY" <l...@k...pl> napisał w wiadomości

> [...]
Tusk

> No nie dziwie sie ze 4 razy zabrał głos w senacie.
> Nie jest on senatorem więc po co ma się wypowiadać w senacie???
> Powtarzasz co ktos inny powiedział nawet nie wiedząc czym jest senat a
czym
> sejm.

uwielbiam takich, co to głosno krzycza na tematy, o których nie maja
pojecia.-;))

Donald Tusk, senator, a następnie wicemarszałek senatu IV kadencji...

A więc jak to napisałeś,- jakoś tak ;" >Powtarzasz co ktos inny powiedział
nawet nie wiedząc czym jest senat a czym
sejm" ;-)))

Zapamiętane będą słowa i czyny:

16. Data: 2005-09-29 07:41:16

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A więc jak to napisałeś,- jakoś tak ;" >Powtarzasz co ktos inny powiedział
> nawet nie wiedząc czym jest senat a czym
> sejm" ;-)))

Czy to z Kolegą rozmawialiśmy kiedyś o jego namiętności do pp. Kaczyńskich?
Jeśli tak, to gratuluję, już w jawny sposób są narodowi w formie,
socjalistyczni w treści.

--
Krzysiek, EBP
Piekło to znieruchomiała teraźniejszość.

17. Data: 2005-09-29 19:14:47

Od: "ruua" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ruua" <t...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> bo wyczytalam dzis, ze 70% (w mieszkaniu), ale wydaje mi sie to az
> nieprawdopodobne - czy tv nie strzeli przy takiej wilgotnosci, a czlowiek
> nie zlapie reumatyzmu?...

czy poza awantura nie na temat ktos mi odpowie, jaka wilgotnosc powirtrza w
mieszkaniu jest najzdrowsza dla nas?

18. Data: 2005-10-01 13:02:13

Od: MacAaron <f...@t...won-z-tym.pl> szukaj wiadomości tego autora

ruua:

> czy poza awantura nie na temat ktos mi odpowie, jaka wilgotnosc powirtrza w
> mieszkaniu jest najzdrowsza dla nas?

Ja tam ekspertem nie jestem, ale sądzę, że - podobnie jak z temperaturą
- nie ma konkretnej, jedynie słusznej wartości, optymalnej dla każdego
człowieka w każdej sytuacji.

MacAaron

19. Data: 2005-10-01 15:58:46

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

ruua wrote:

> czy poza awantura nie na temat ktos mi odpowie, jaka wilgotnosc powirtrza w
> mieszkaniu jest najzdrowsza dla nas?

50%. Przy wilgotnosci wyzszej od 70% przez dluzszy czas moze dojsc do
np. rozwu grzybow.
Nie pamietam, skad to wiem, a wiec nie udowodnie :-)

D.
--
A friend on the search committee is worth 10 refereed research papers
on your resume. Unjust? Sure. Welcome to planet Earth. | Ed Nather

20. Data: 2005-10-01 18:02:47

Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludzie, krótko po wejściu na stronę , której odnośnik jest w tym wątku,
komputer mi się rozchorował . NIe róbcie tego, co ja.

Co do wilgotności, chyba ściśle zależy od 2 czynników:
temperatutry i stanu zdrowia.
Bo temperatura zalecana zależy od tego co się będzie w pomieszczeniu robić.

A co do tej wilgotności:
jak w zimie, przy kaloryferach jest okoo 30% to jest sucho, a raczej za sucho.
W lato zwykle jest 60-70%.

dretwienie nog
Lewatywa - z czym?
Glukozamina - efekt odwrotny?
Badania krwi - co to? To wiem ale...
Czy mogę wymagać od lekarza zlecenia określonych badań?