Hemorectal, Hemorol

1. Data: 2005-09-26 19:00:55

Temat: Hemorectal, Hemorol
Od: " Ismena" <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam następujące pytanie:
Czy są jakieś kremy, maści o podobnym składzie co Hemorectal lub Hemorol.
Chodzi mi o lek (tylko w postaci kremu lub maści nie mogą być czopki)
który nie będzie miał w swym składzie sterydów.

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Pozdrawiam
Ismena

2. Data: 2005-09-26 21:04:38

Temat: Re: Hemorectal, Hemorol
Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!

1. Ani Hemorectal, ani Hemorol nie zawiera sterydów.
2. Zamiast zadawać (źle) pytanie, postaraj się przedstawić problem,
wtedy masz większe szanse na uzyskanie wartościowej odpowiedzi.

Pozdrawiam
Piotr

3. Data: 2005-09-26 21:32:38

Od: " Ismena" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrze,
Hemorectal, Hemorol z informacji z netu i z aptek są tylko w postaci czopków
i wiem ze te dwa leki nie posiadają w swoim składzie sterydów

Wydaje mi sie, ze moje pytanie było proste czy jest cos o podobnym składzie do
wymienionych przeze mnie leków tylko w postaci masci/kremu?
Lek potrzebny na odparzenia przy odbycie i na pośladkach (Sudo-crem i
Termentiol nie pomaga)

Pozdrawiam Ismena

4. Data: 2005-09-27 00:55:10

Od: "Radek R" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Ismena" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wymienionych przeze mnie leków tylko w postaci masci/kremu?
> Lek potrzebny na odparzenia przy odbycie i na pośladkach (Sudo-crem i

Pomieszanie z poplataniem- Hemorol i hemorectal to leki przeciwzylakowe. A
na opisane problemy wyprobuj szare mydlo "Bialy Jelen" i nasiadowki z kory
dębu oraz Alantan w zasypce.

5. Data: 2005-09-27 07:41:54

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy są jakieś kremy, maści o podobnym składzie co Hemorectal lub Hemorol.
> nie będzie miał w swym składzie sterydów.

ani hemorectal, ani hemorol nie zawiera sterydów.
podobne do hemorectalu: rectosec, rectosol, tytanoreina

6. Data: 2005-09-27 08:50:53

Od: " Ismena" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

justy,
bardzo dziekuje za odpowiedz, o taka mi chodziło :)

Pozdrawiam
Ismena

jaka wilgotnosc powietrza najzdrowsza?
dretwienie nog