przebijanie błon bębenkowych

1. Data: 2005-09-27 06:18:11

Temat: przebijanie błon bębenkowych
Od: Janusz <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Trzy miesiace temu moja 6-letnia córka miała usuwany przerosniety trzeci
migdał i przy tym tez przebijano jej błony bebenkowe. Podczas kontroli
prowadzacy leczenie laryngolog stwierdził niezrosniecie sie całowicie
jednej błony bebenkowej. Wg lekarza nie ma to znaczenia dla słyszalnosci
i nie powinno byc powodem do jakichkolwiek obaw. Czy to prawda?

2. Data: 2005-09-27 10:58:11

Temat: Re: przebijanie błon bębenkowych
Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz wrote:
> [...]
> całowicie jednej błony bebenkowej. Wg lekarza nie ma to znaczenia dla
> słyszalnosci i nie powinno byc powodem do jakichkolwiek obaw. Czy to

Nie jestem lekarzem i nie wiem jak z niezrosnieta blona ale sama w wieku
niemowleco - przedszkolnym mialam przebijane blony 6 razy. W ogole nie
wplynelo to ma moj sluch. Wrecz mam idealny [jak powiedziala pani
przeprowadzajaca badanie w tej kabinie dzwiekoszczelnej ze sluchawkami, ze
rzadko spotyka sie tak dobry sluch].

Zazula

3. Data: 2005-09-29 10:12:29

Od: "RaMIK" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz" <x...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> jednej błony bebenkowej. Wg lekarza nie ma to znaczenia dla słyszalnosci i
> nie powinno byc powodem do jakichkolwiek obaw. Czy to prawda?

Błona będenkowa chroni ucho wewnętrzane przed wszelkimi drobnoustrojami,
bakteriami itp. jeżeli jest uszkodzona istnieje zwiększona podatność na
zapalenie ucha wewnętrznego.

Pozdrawiam!

Hemorectal, Hemorol
jaka wilgotnosc powietrza najzdrowsza?