jaki antyprespirant 2 ?

1. Data: 2003-08-14 15:57:31

Temat: jaki antyprespirant 2 ?
Od: "s" <s...@T...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

to samo pytanie, co pojawilo sie nieco wczesniej, ale dot. meskiego
antyprespirtanta (obecny to nivea dry)
najlepiej aby byl jakis bezzapachowy.
Czy grupowiczki moga mi cos polecic ?

pozdrawiam
sebastian

1. Data: 2003-08-14 19:15:47

Temat: Re: jaki antyprespirant 2 ?
Od: "Agata" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 14 Aug 2003 17:57:31 +0200, s wrote:

> witam
>
> to samo pytanie, co pojawilo sie nieco wczesniej, ale dot. meskiego
> [...]

Mój facet używał AA w kulce. Bezzapachowy i podobno dobry.
Agata.

1. Data: 2003-08-14 22:29:54

Od: "L" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

adidas bezzapachowy - mozecie uzywac wspolnie.
bardzo dobry, nawet w upaly sie sprawdza

1. Data: 2003-08-15 06:04:53

Temat: Re: jaki antyprespirant 2 ? (nie polecam)
Od: Marcin 'Dionizos' <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

z wiadomosci <bhgbvc$5c9$1@nemesis.news.tpi.pl> napisanej przez s:

> to samo pytanie, co pojawilo sie nieco wczesniej, ale dot. meskiego
> antyprespirtanta (obecny to nivea dry)
> najlepiej aby byl jakis bezzapachowy.
> Czy grupowiczki moga mi cos polecic ?

nie wiem jak grupowiczki, ale ja odradzam antyperspiranty Rexona
(każdy), Nivea (jeśli używasz dry to sam wiesz - zamiast utrzymywać
skórę suchą, na mnie on się dziwnie lepi), Gillete Invisible Stick
(zupełnie zero efektu)
te właśnie brudziły mi ubrania, ale przede wszystkim nie działały jak
powinny. z braku lepszego używam póki co Nivea, ale jak się skończy to
chyba poeksperymentuje z nowymi.

Marcin

1. Data: 2003-08-15 16:38:18

Od: "Zofia Gebert" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> te właśnie brudziły mi ubrania, ale przede wszystkim nie działały jak
> powinny. z braku lepszego używam póki co Nivea, ale jak się skończy to
No to jestesm zdziwiona, bo jak dla mnie to Gillete byl najlepszy, poki
byl, teraz uzywam rexony, bo mi sie nivea skonczyl ;) Rexona z tych trzech
najslabsza, ale i tak wystarczajaca. Hehe - di gustibus... ;)

1. Data: 2003-08-15 18:40:57

Od: "tweetka" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "s" <s...@T...gnet.pl> napisał w wiadomości
> witam
>
> to samo pytanie, co pojawilo sie nieco wczesniej, ale dot. meskiego
> [...]

Witam! mój eks ostatnio zakupił Vichy i jest zachwycony.
pzdr
tweetka

1. Data: 2003-08-16 20:08:52

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

L napisał/a w news:bhibse$ato$3@news.onet.pl:

[ciach całość]

Odpisuje się POD cytatem.

--
mips

zapalenie stawu śródstopowo-palcowego
Napoje energetyczne i lista zdrowie? med
Sztyft z retinolem Avonu poniżej 30-tki?
Jaki antyperspirant
Nadmierna potliwosc