jaki balsam nawilżający?

1. Data: 2003-05-23 10:36:06

Temat: jaki balsam nawilżający?
Od: k...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

Witam Koleżanki!
Poszukuję /sprawdzonego/ dobrego balsamu do ciała, który dobrze nawilży
skórę / a jakby miał jeszcze inne właściwości byłoby super / aaaa i jeszcze
jedno czy znacie balsamy, który nadają lekki brązowy kolorek ?
Jakbyście podały ceny byłoby naprawdę super. Pozdrowienia!

1. Data: 2003-05-23 10:49:14

Temat: Re: jaki balsam nawilżający?
Od: "Babarosia" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poszukuję /sprawdzonego/ dobrego balsamu do ciała, który dobrze nawilży

polecam krem do ciała firmy DOVE (taki w słoiku) - slicznie pachnie, ma
leciutka konsystencje, szybko sie wchłania, a skóra po nim jest mieciutka i
pachnaca....
jak dla mnie idealny!!!

> jedno czy znacie balsamy, który nadają lekki brązowy kolorek ?

moze balsm do ciala SOPOT firmy ZIAJA ??? - co prawda nie używalam, ale mam
z tej serii krem i tonik do twarzy i jestem bardzo zadowolona :)

pozdrawiam
b.

1. Data: 2003-05-23 10:57:05

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@p...fm wrote:

> Witam Koleżanki!
> Poszukuję /sprawdzonego/ dobrego balsamu do ciała, który dobrze nawilży

wiele zalezy od tego, w jakim stanie jest teraz twoja skora. jesli jest
przesuszona, to siegnij po lipidiose 1 lub 2 vichy (teraz, zdaje sie,
jest promocja - podwojna pojemnosc za te sama cene, chyba jakies 30 czy
40 zl).

jesli chcesz po prostu utrzymac skore w dobrej formie, to nie ma
wiekszego znaczenia. jedni lubia dove, inni nivee, jeszcze inni -
bielende czy cos innego. odradzam tylko regularne stosowanie balsamow z
linii zapachowych perfum, na ogol zawieraja alko (utrzymujacy zapach),
co moze prowadzic do przesuszenia skory.

> jedno czy znacie balsamy, który nadają lekki brązowy kolorek ?

tak - balsam brazujacy Kolastyny, 8-10 zl / 200 ml. Sopot Ziai mocniej
zmienia kolor.

reszte cen z powodzeniem mozesz sprawdzic na esentia.pl - podane sa tam
zarowno ich ceny, jak i najczesciej spotykane ceny detaliczne w
normalnych sklepach.

xx.

1. Data: 2003-05-23 11:06:56

Od: "beatag" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Babarosia" <a...@e...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>

> pozdrawiam
> b.
>
> balsam do ciała "Sopot" Ziaji rzeczywiście daje efekt
opalenizny(ok10zł), a ja polecam poza tym balsamy Nivea(ok20zl), w ogole
uważam, że kosmetyki Nivea są super. Duży wybór kremow i balsamów (każdy
znajdzie coś dla siebie). Świetnie pielęgnują, nawilżają , nie
uczulają(przynajmniej mnie ) i cena nie jest wysoka.
bea

1. Data: 2003-05-23 11:17:01

Od: "Anna" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> znajdzie coś dla siebie). Świetnie pielęgnują, nawilżają , nie
> uczulają(przynajmniej mnie ) i cena nie jest wysoka.

polecam Ziaje, mam rowneiz Nivea, ale on chyba nadaje sie skory oplaonej, po
pierwszym smarowaniu wszystko lacznie z paznokciami mialam w takich
blyszczacych drobinkach
pozdr

1. Data: 2003-05-23 20:04:56

Od: "tweetka" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

brązujący balsamik to zdecydowanie SOPOT Ziaja
cena ok.9 zł, jest na prawdę ok.!!
tweetka

1. Data: 2003-05-24 15:33:20

Od: Milena <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 23 May 2003 12:49:14 +0200, Babarosia wrote:

> [...]
>
> moze balsm do ciala SOPOT firmy ZIAJA ??? - co prawda nie używalam, ale mam
> z tej serii krem i tonik do twarzy i jestem bardzo zadowolona :)

Sopot nadaje skórze ładny brązowy odcień, nie pozostawia smug. Używałabym
go codziennie, gdyby nie dwie wady:
1. wolno się wchłania - po posmarowaniu skóra jest lepka,
2. okropny zapach - jak dla mnie nie do zniesienia. W butelce pachnie
normalnie, za to jak skóra zaczyna brązowieć ...

pozdrawiam,
Milena

1. Data: 2003-05-24 16:10:40

Od: "agatka" <a...@g...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@p...fm> napisał w wiadomości
> Witam Koleżanki!
> Poszukuję /sprawdzonego/ dobrego balsamu do ciała, który dobrze nawilży
> skórę / a jakby miał jeszcze inne właściwości byłoby super

no ja uzywam balsamu nawilzajacego zielonego z serii Cztery pory roku,
bardzo nawilza ladnie pachnie i jakos tak na ten noo celutic wplywa:)) aa
kosztuje cos ok. 5pln

***agatka****

aż tutaj...
Krem Czereśniowy Garnier Lift