OT Taka cisza, że strach :)

1. Data: 2003-05-22 22:54:59

Temat: Re: OT Taka cisza, że strach :)
Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Evunia" wrote:

> Przepraszam, że piszę, aby pisać, ale koniecznie chcę Wam powiedzieć,
> że strasznie nie lubię tego momentu, kiedy już wszyscy pewnie śpią, a
> w każdym razie nie piszą żadnych postów... Taka cisza dziwna
> nastaje... Muszę chyba wcześniej chodzić spać :P ;)
> Jeszcze raz przepraszam za zawracanie głowy :)

Nie wszyscy spią :))

Niektórzy dopiero wrócili po zabawach z kociakiem, który dopiero od 4 dni
stawia stabilnie nózki :)
I komary strasznie gryzą wrrrrr :( ale Fenistil pomaga na szczescie :)
I sa miejsca gdzie dają przepyszną pizzę z wołowiną ;)

A teraz to juz chyba dobranoc :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-05-22 23:09:22

Od: Evunia <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 23 May 2003 00:54:59 +0200, Lia wrote:

> [...]
> I komary strasznie gryzą wrrrrr :( ale Fenistil pomaga na szczescie :)
> I sa miejsca gdzie dają przepyszną pizzę z wołowiną ;)

Eh, ja muszę schudnąć, więc nie widzę nawet tego co napisałaś o tej pizzy
:P :D

> A teraz to juz chyba dobranoc :)

Tak, stanowczo też już idę :)
Dobranoc :)

--
Eva Sheers

1. Data: 2003-05-23 03:42:22

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> I komary strasznie gryzą wrrrrr :( ale Fenistil pomaga na szczescie :)
> I sa miejsca gdzie dają przepyszną pizzę z wołowiną ;)

A inni czekali na zaćmienie, skracając czas czytaniem i przegapili ;-(
Ocknęłam się jak mi słońce padło na karty książki...
DominikaNM

1. Data: 2003-05-23 07:32:30

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A inni czekali na zaćmienie, skracając czas czytaniem i przegapili ;-(
> Ocknęłam się jak mi słońce padło na karty książki...
> DominikaNM

Na to zacmienie co bylo tydzien temu?:))

Aga

1. Data: 2003-05-23 07:44:48

Od: Evunia <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 23 May 2003 05:42:22 +0200, DominikaNM wrote:

> A inni czekali na zaćmienie, skracając czas czytaniem i przegapili ;-(
> Ocknęłam się jak mi słońce padło na karty książki...

Wcale tak bardzo nie przegapiłaś, miałaś zaćmienie, tylko - inaczej.
:D
Żart, oczywiście :)
Jaka szkoda, że ja nie wiedziałam, że ma być zaćmienie, może bym nawet
"dosiedziała" ;)

Pozdrawiam juz całkiem słonecznie, mimo, że chmury szare na niebie, eh...
:)

--
Eva Sheers

1. Data: 2003-05-23 08:11:14

Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <bak5bf$5nq$1@atlantis.news.tpi.pl>, d...@a...pl
says...
> A inni czekali na zaćmienie, skracając czas czytaniem i przegapili ;-(
> Ocknęłam się jak mi słońce padło na karty książki...

Zacmienie ksiezyca - sprzed tygodnia, czy zacmienie slonca - to za
tydzien ?

K.

1. Data: 2003-05-23 08:59:37

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zacmienie ksiezyca - sprzed tygodnia, czy zacmienie slonca - to za
> tydzien ?

Zacmienie slonca to chyba trudno w nocy obserwowac:))

Aga

1. Data: 2003-05-23 09:36:40

Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <bako19$fhv$1@news.onet.pl>, c...@p...onet.pl says...

> Zacmienie slonca to chyba trudno w nocy obserwowac:))

Ale ona czekala chyba na swit i czesciowe zacmienie slonca (w czesci
kraju juz wschodzace bedzie zacmione). a to zjawisko bedzie za tydzien
:)

K.

1. Data: 2003-05-23 09:41:32

Temat: Re: OT Taka cisza, że strach :) - OT na maksa
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub Słocki" <j...@s...net.nospam> napisał w wiadomości
> Ale ona czekala chyba na swit i czesciowe zacmienie slonca (w czesci
> kraju juz wschodzace bedzie zacmione). a to zjawisko bedzie za tydzien
> :)

W jakiej czesci kraju?? Wiecej szczegolow podaj, plis!! W calej Polsce
bedzie widoczne? Za tydzien, czyli w nastepny piatek?

KRuszyna
--
"Primum non stresere... "

konkurs rozwiazany :0