Re: OT Taka cisza, że strach :)

From: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: OT Taka cisza, że strach :)
Date: Fri, 23 May 2003 00:54:59 +0200

"Evunia" wrote:

> Przepraszam, że piszę, aby pisać, ale koniecznie chcę Wam powiedzieć,
> że strasznie nie lubię tego momentu, kiedy już wszyscy pewnie śpią, a
> w każdym razie nie piszą żadnych postów... Taka cisza dziwna
> nastaje... Muszę chyba wcześniej chodzić spać :P ;)
> Jeszcze raz przepraszam za zawracanie głowy :)

Nie wszyscy spią :))

Niektórzy dopiero wrócili po zabawach z kociakiem, który dopiero od 4 dni
stawia stabilnie nózki :)
I komary strasznie gryzą wrrrrr :( ale Fenistil pomaga na szczescie :)
I sa miejsca gdzie dają przepyszną pizzę z wołowiną ;)

A teraz to juz chyba dobranoc :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656