zeby

1. Data: 2003-05-22 19:08:10

Temat: zeby
Od: "at" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sluchajcie, czy jest gdzies grupa na w/w temat ?
Mam problem i jestem ciekaw czy komus sie to przytrafilo
Czy moze jestem ewenementem na skale swiatowa

1. Data: 2003-05-22 20:47:44

Temat: Re: zeby
Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Thu, 22 May 2003 21:08:10 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <a...@p...onet.pl> i powiedziała:

> Sluchajcie, czy jest gdzies grupa na w/w temat ?

pl.pregierz, jak bolą.

> Mam problem i jestem ciekaw czy komus sie to przytrafilo
> Czy moze jestem ewenementem na skale swiatowa

Znaczy masz zęby?

Zuzanka

*:.
... za ten tekst masz moje uwielbienie po wieki wiekow...
Jacek Kijewski

1. Data: 2003-05-23 00:32:19

Temat: Odp: zeby
Od: "pawel" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znaczy masz zęby?
>
> Zuzanka

Albo dodatkowy miedzy gornymi jedynkami

Pozdrawiam
mars

przedłużanie rzęs
pigułka - harmonet
krem odchudzający uda i powiekszajcy biust
Kosmetyczki z maybelline
golenie w miejscach intymnych