pigułka - harmonet

1. Data: 2003-05-22 16:02:25

Temat: pigułka - harmonet
Od: "edward u" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy któraś z was używała te pigułki Porsze o opinie

1. Data: 2003-05-22 16:15:30

Temat: Re: pigułka - harmonet
Od: "Mania" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "edward u" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
| Czy któraś z was używała te pigułki Porsze o opinie

Witaj
Ja uzywam od 2 lat i nie mam zadnych zastrzezen a nawet mi pomogly na
bole w plecach ktore mialam przed okresem :-))

Mania
Wawa -Bemowo
gg 2095710

1. Data: 2003-05-22 16:36:51

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

edward u <e...@w...pl> napisał(a):

> Czy któraś z was używała te pigułki Porsze o opinie

Postuluję wpisanie do FAQ:

"Ponieważ reakcje na różne rodzaje tabletek antykoncepcyjnych mogą bardzo
zróżnicowane u różnych kobiet i ten sam preparat może być absolutnie nie
tolerowany przez jedne pacjentki, a doskonale służyć innym, zadawanie pytań w
stylu "czy któraś z was używa tabletek X, podzielcie się opinią" nie ma
najmniejszego sensu."

JoP

1. Data: 2003-05-22 16:38:44

Od: "Mania" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
zadawanie pytań w
| stylu "czy któraś z was używa tabletek X, podzielcie się opinią" nie

Jestem za
odpisalam ze uzywam ale nie pomyslalam o tym ze na kazda z nas dziala
inaczej
Masz duza racje i popieram postulat :-))

Mania
Wawa -Bemowo
gg 2095710

1. Data: 2003-05-22 16:57:03

Od: "GoniaP" <b...@g...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
pytań w
> stylu "czy któraś z was używa tabletek X, podzielcie się opinią" nie ma

Masz racje. Ja bardzo zle przyswajalam te pigulki, mialam bardzo bolesne
miesiaczki (bole w plecach tez, chociaz nigdy wczesniej nie mialam), poza
tym bardzo zle sie po nich czulam i mialam problemy z cera. Szybko je
zmienilam na inne. Ale moja przyjaciolka byla zachwycona z tych pigulek,
wiec mowienie czy sa dobre czy nie zupelnie nie ma sensu. Trzeba sprobowac i
tyle. Niestety.

pozdrawiam
Gosia

1. Data: 2003-05-22 18:30:57

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
pytań w
> stylu "czy któraś z was używa tabletek X, podzielcie się opinią" nie ma

Wpisałam na kartkę z poprawkami:-)
Ale mam prośbę do wszystkich, żeby takie propozycje przysyłać mi na priv, bo
nie czytam wszystkich wątków a nie chciałabym żeby mi coś umknęło...
DominikaNM

1. Data: 2003-05-29 05:24:00

Od: "Anutka" <anutka1504[nospam]@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> pytań w

witam,
dokladnie, moj organizm te tabletki niestety odrzucil. Musialam wrocic do
Minuletu. Jak zmiana tabletek, to tylko po kilkumiesiecznej przerwie w
zazywaniu!!!

krem odchudzający uda i powiekszajcy biust
Kosmetyczki z maybelline
golenie w miejscach intymnych
pigułki
Kremy Diora - wasza opinia ?