pigułki

1. Data: 2003-05-22 11:32:51

Temat: pigułki
Od: "edward u" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam do was prośbę dziewczyny Jakie tabletki antykonc. bierzecie Lekarz mi
przepisał a nie mogę odczytać co to za nazwa a chciała bym cos wiedzieć o
nich Jeśli znacie jakieś rodzaje to proszę o podanie

AGA

1. Data: 2003-05-22 11:43:34

Temat: Re: pigułki
Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"edward u" wrote:

> Mam do was prośbę dziewczyny Jakie tabletki antykonc. bierzecie
> Lekarz mi przepisał a nie mogę odczytać co to za nazwa a chciała bym
> cos wiedzieć o nich Jeśli znacie jakieś rodzaje to proszę o podanie

Tutaj jest wykaz wszystkich dostepnych w PL
http://www.antykoncepcja.com.pl/ceny_oc.htm

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-05-22 11:54:18

Od: "edward u" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
A wiecie może co oznacza " progestageny III generacji " ?

AGA

1. Data: 2003-05-22 12:08:24

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.antykoncepcja.pl/anthorm1.html

1. Data: 2003-05-22 12:52:44

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>http://www.antykoncepcja.pl/anthor m1.html

albo archiwum pl.sci.medycyna.

A propos, dlaczego ciagle pytania o pigulki na pru ?
Mnie by ta grupa sie w zyciu z tym nie skojarzyla (No, chyba ze pytanie typu,
czy Diane 35 naprawde pomaga na tradzik ?)...

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-05-22 13:07:20

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dunia" wrote:

> A propos, dlaczego ciagle pytania o pigulki na pru ?
> Mnie by ta grupa sie w zyciu z tym nie skojarzyla (No, chyba ze
> pytanie typu, czy Diane 35 naprawde pomaga na tradzik ?)...

Pewnie na zasadzie, ze kobitki tu siedzą,
no i jak sie juz tu jest i czuje jak u siebie to sie pozwala sobie na OT od
czasu do czasu i liczy na pomoc.

1. Data: 2003-05-22 13:07:47

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości
>(No, chyba ze pytanie typu,
> czy Diane 35 naprawde pomaga na tradzik ?)...

Pomaga, ale bardzo sie tyje :))
I juz nie ma OT ;)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-05-22 13:08:48

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Pewnie na zasadzie, ze kobitki tu siedzą,
>no i jak sie juz tu jest i czuje jak u siebie to sie pozwala sobie na OT od
>czasu do czasu i liczy na pomoc.

Tyz racja :)

1. Data: 2003-05-22 13:21:18

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Pomaga, ale bardzo sie tyje :))

Oj, i libido spada ;)

>I juz nie ma OT ;)

kamien z serca ;)

1. Data: 2003-05-22 13:23:28

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Thu, 22 May 2003 15:07:47 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <l...@w...pl> i powiedziała:

> Pomaga, ale bardzo sie tyje :))

Niekoniecznie ;-)

Zuzanka

*:.
... za ten tekst masz moje uwielbienie po wieki wiekow...
Jacek Kijewski

Kremy Diora - wasza opinia ?
konsultantka AVON - Olsztyn !!! PILNE
Prosba o porade