jaki błyszczyk do ust?

1. Data: 2003-02-15 12:36:14

Temat: jaki błyszczyk do ust?
Od: x...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy jest jakiś naprawdę godny polecenia błyszczyk do ust? Czego używacie? A co
wydaje się kompletnie nie do użytku?
Ewka

1. Data: 2003-02-15 13:31:44

Temat: Odp: jaki błyszczyk do ust?
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Używam błyszczyku melonowego z brokatem z Avonu. Ma wadę, że przesusza usta,
więc stosuje go sporadycznie.
Ale smak...mniam, mniam...
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-02-15 14:18:32

Od: "AnnaM" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <x...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:779c.0
0...@n...onet.pl...
> Witam
> Czy jest jakiś naprawdę godny polecenia błyszczyk do ust? Czego używacie?
> [...]

Ja mam taka "trojke " z YR. Cien plus dwa blyszczyki zamkniete w pudelku w
ksztalcie liscia. Cien badziewny , ale blyszczyki sobie chwale .(mam fiole
towy zestaw0
=====
annaM

1. Data: 2003-02-15 14:35:51

Temat: Re: jaki błyszczyk do ust?
Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

ehm zalezy do czego chcesz i na jaka okazje.

Dobrze trzymaja sie te z inglota - sa bardzo tluste i efekt an ustach jest
rewelacyjny.

Swego czasu vipera miala w taich tubkach ze sie od razu na usta nakladalo-
calkiem dobre to bylo - ale dawno tego w sklepie nie widzialam.

za to rimmel ma odlotowe blyszczyki - dlugo zostaja na ustach i te kolory.

hm mam tez 3D bourjois - mily pedzelek i ladny efekt na ustach. W sumie
widac efakt 3D na ustach.

terazm mam tez taki jeden z chanel - heh rewelacja, ale ta cena ...
Polecam tez te z givenchy - w nowych opakowaniach z luterkiem, a tak samo
dobre jak wczensiej

koniecznie chcesz blyszczyk ?? bo np ta szminka ochronna z nivea ta taka
rozowa - ciekawy efekt plus ochrona.
Dobry jest tez taki balsam, krem na usta z la roche posay- na ustach
pozostawia taka biala lsniaca powloke i odzywia warg

nie polecam za to firm takich jak bell, avon, oriflame, paloma.
U mnie sie w ogole nie sprawdzily

Pozdrawiam
K. amatorka blyszczykow, ktorych nigdy za wiele.
Jak bys miala jakies pytania to zawsze do uslug :-)

1. Data: 2003-02-15 14:44:56

Od: Malina_Słodka <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zajebista jest paloma, ja tam nie wiem. wisniowa npjest super, trzyma sie
dlugo, kosztuje okolo 7 zl no moze do 9 zl gora.

Malina

1. Data: 2003-02-15 16:21:35

Od: x...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrawiam
> K. amatorka blyszczykow, ktorych nigdy za wiele.
> Jak bys miala jakies pytania to zawsze do uslug :-)

A Inglot ile kosztuje mniej więcej, w jakich jest opakowaniach? Ja używam cieni
z Inglota i jestem z nich zadowolona, są niedrogie, duzy wybór odcieni, są
całkiem ok, więc może skuszę się też na błyszczyk z tej firmy.
Mam juz dość wyrzucania pieniędzy w błoto. Błyszczyk potrzebny mi do częstego
uzywania, codziennie. przede wszystkim ważne żeby nie wysuszał ust bo niektóre
błyszczyki mają taką tendencję.
Ewka

1. Data: 2003-02-15 17:40:09

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

hm cena nei wiem ale pewnie kolo 10 pln
tylko jest taki jeden minus one sa w takim okraglym pojemniczku- dostajesz
pedzelek do jego nakladania, ale czasem to bywa neiwygodne.
Mnie nei wysuszal usta, ale szminka inglota juz tak :-)
Wiec to pewnei zalezy wszystko od ust.
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2003-02-15 18:00:49

Od: "Ula" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Używam Pierre Rene i bardzo sobie chwale (obecnie z świecącymi drobinkami).
Naprawde nawilza usta, w miare gesty i ma fajny smaczek. Cena około 12 zł.

1. Data: 2003-02-15 22:02:39

Od: "Agnieszka Sobczyk" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"KaRoLa" <c...@t...pl> wrote in message

> hm mam tez 3D bourjois - mily pedzelek i ladny efekt na ustach. W sumie
> widac efakt 3D na ustach.

Wetnę się tutaj, bo trochę w tym temacie. Co myślicie o takich cudach jak:
"Super usta w jeden miesiąc.
Żel, który nada twoim ustom efekt 3D. Regularne stosowanie tego prepatatu
(przez 30 dni - 3 razy dziennie) wpływa znacząco na polepszenie struktury
ust - będą one piękniejsze i pełniejsze. W czasie badań klinicznych
przeprowadzonych w Niemczech i potwierdzonych przez dermatologów
stwierdzono, że preparat ten powoduje:

- 29% ujędrnienie i wygładzenie ust,

- 40% przyrost objętości ust,

- 100% poprawę wyglądu ust. "

Wygląda jak błyszczyk do ust, delikatny żel a po nałożeniu czuje na ustach
jakby trochę chłód, trochę rozgrzewanie - chyba polepsza krążenie.
Pewnie przereklamowany tekst ale co tam dla odmiany może być, jak będę mieć
murzyńskie spuchnięte usta to Wam powiem.
Pozdrawiam,
Agnieszka

1. Data: 2003-02-15 22:22:09

Od: "Anka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja bym poleciła błyszczyk firmy Look. Dla mnie narazie najlepszy ze
sprawdzonych, a naprawde trudno mi dogodzić jeśli chodzi o błyszczyki czy
szminki. Większość bardzo mi wysuszała usta. A Look naprawde jest zarąbisty.
Cena około 10 zł ale głowy nie dam. W każdym razie niedrogi.
Kolejną zaletą jest przyjemny zapach. No i wygodny w użyciu.
To zabarzmiało jak reklama:)).
Jedyną wadą jest chyba to że nie posiada wiele kolorów.
No ale... nie można mieć wszystkiego:)
To chyba tyle..
Pozdrawiam :-))

Użytkownik <x...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych