jaki jest psychologiczny powod pisania glupot

1. Data: 2003-08-16 00:31:07

Temat: jaki jest psychologiczny powod pisania glupot
Od: "tomik" <t...@a...p> szukaj wiadomości tego autora

takich jak ponizsze >>???

zyje sobie nudno
dostalem wolne

wyjezdzam i sie ciesze

jadac widze ze tez jest nudno

wracam do punktu wyjscia

wracam wiec i pisze posty o tym swoim "nieszczesciu"

i czekam na dalsze nudne instrukcje

ps/

osz ku.wa mac jakie to bezsensowne i bezkonca

1. Data: 2003-08-16 05:47:13

Od: "Kenton R." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomik" <t...@a...p> napisał w wiadomości
| takich jak ponizsze >>???
|
| zyje sobie nudno
| dostalem wolne
|
| wyjezdzam i sie ciesze

dla jednych - tych znudzonych zyciem wszystko moze byc głupotą - tylko nie oni sami
najczęściej, a dla innych np.zadowolonych z siebie lub umiejącym się cieszyć wieloma
rzeczami wszystko może być ciekawe - taka głupota może być ciekawa, zabawna, a nawet
może nasunąć pewne wnioski albo przemyślenia. Ja sam nie wiem, czy wolę czytać suchy,
bez emocji wydumany post, czy też radosną twórczość np. Maryny - wszystko jest
potrzebne - i suchy post i wesolutka twórczość Pani Maryny - dlatego zycie jest
ciekawe! i na koniec - a co to jest głupota i jakim prawem stawiamy się w roli
sędziów oceniając czy ktoś pisze mądrze czy głupio. A tym czasem, zapraszam na
poranną kawę!

1. Data: 2003-08-16 06:41:31

Od: "aramin" <a...@a...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

tomik rzecze, jako stoi niżej:
> takich jak ponizsze >>???
>
> zyje sobie nudno
> dostalem wolne

A jaki jest psychologiczny powód pisania blogów? Literackie wyżycie się?
Publiczne obnażanie się? Szukanie przyjaciół?

--
~~~~\__pa
aramin

1. Data: 2003-08-16 08:12:14

Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

"aramin" <a...@a...one.pl> writes:

> A jaki jest psychologiczny powód pisania blogów? Literackie wyżycie się?
> Publiczne obnażanie się? Szukanie przyjaciół?

nie ma jednego powodu uniwersalnego dla wszystkich. jedni pisza, bo
nie maja sie przed kim wygadac; inni pisza, bo maja taka wewnetrzna
potrzebe - cos jak pisanie do szuflady, tyle ze tutaj wspaniala okazja
jest, bo publika i moze komentowac; inni pisza i traktuja to jako
rodzaj skrotowego informatora dla znajomych, co dzieje sie u nich.

jeszcze inni pisza, bo taka teraz moda i "wypada" miec bloga; inni -
bo chca wybadac reakcje publiki na pewne rzeczy.
jeszcze inni - bo to dla nich swietna rozrywka.

i tak dalej.

nie wrzucalabym wszystkich do jednego worka, a juz napewno nie
opatrywala wszystkich jednaka etykietka: piszacy glupoty.

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2003-08-16 08:25:19

Od: Daga <z...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nina M. Miller pisze w news:m2d6f69g2p.fsf@pierdol.ninka.net

> nie wrzucalabym wszystkich do jednego worka, a juz napewno nie
> opatrywala wszystkich jednaka etykietka: piszacy glupoty.

To zresztą byłoby nierozsądne, ot, takie pójście na łatwiznę...
Lepiej już zapytać poszczególnych blogowiczów, dlaczego piszą [z
nieco innej beczki; moja koleżanka kiedyś pisała do ludzi
rejestrujących się w biurach matrymonialnych, z zapytaniem, czego
dokładnie tam szukają - każda odpowiedź była inna].

A o blogach można poczytać tutaj:

http://www.psphome.htc.net.pl/index.php?id=nadeslane
&dz=1&art=cierpienie_mlodego_bloggera

--
Pozdrowieństwa,
Daga

1. Data: 2003-08-16 15:38:56

Od: "aramin" <a...@a...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nina M. Miller rzecze, jako stoi niżej:
> nie wrzucalabym wszystkich do jednego worka, a juz napewno nie
> opatrywala wszystkich jednaka etykietka: piszacy glupoty.

No dobra, nie opatrywałabym. Krzywdzące. Jednak dobrą literaturę
starasznie trudno jest napisać, a już na pewno strasznie trudno napisać
coś odkrywczego w opisywaniu codzienności, bo przecież tym właśnie
taki blog jest.
Chcąc-nie chcąc przypominają mi się rymowanki hiohopowców:

Rano wstałem
kumpli spotkałem
w bramie postałem
piwko obalałem
potem laski spotkałem
coś zagadałem...
uuuu... madafaka...
uuuu....

1. Data: 2003-08-16 15:43:53

Od: "aramin" <a...@a...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

Daga rzecze, jako stoi niżej:
> A o blogach można poczytać tutaj:

http://www.psphome.htc.net.pl/index.php?id=nadeslane
&dz=1&art=cierpienie_mlodego
_bloggera

Dzięki, ciekawy artykuł, pokazuje chyba wszelkie mozliwe motywacje
bloggerów.
I rozumiem, że temat był już tu wszechstonnie wątkowany. ;o)

1. Data: 2003-08-16 16:12:36

Od: Daga <z...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

aramin pisze w news:bhlkg5$3c9$3@atlantis.news.tpi.pl

> I rozumiem, że temat był już tu wszechstonnie wątkowany. ;o)

...co nie znaczy, że nie można napisać już nic nowego w tym
temacie. :-)

Nowe osoby do rozmowy - nowe pomysły. :-)

1. Data: 2003-08-16 19:18:59

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aramin" <a...@a...one.pl> napisał w wiadomości

Masz kłopot :-((

> Rano wstałem
> kumpli spotkałem
> w bramie postałem
> piwko obalałem
> potem laski spotkałem
> coś zagadałem...
> uuuu... madafaka...
> uuuu....
----------------------
Nie słuchasz:
----------------------
Rano wstałem
kumpli olałem
I tak smierdzące
mojego dnia, życie
rozbiło się o mój sen.
O mą podstawę
o wartość kochania

Walka o przeżycie

uu uu... Goryle z politbiura

uu uu... dziewczyny z trasy

uu uu.. kumple jak kutasy

uu uu...ksiądz politura

Wszystko do dupy,
nie ufaj nikomu,
laska Cię sfajczy
i zniknie do domu.

uuuuu...
uuu...

etc.

Inaczej wygląda?
Ale jak się chce słuchać,
to się słyszy co się chce?

ett
tekst etata - po wysłuchaniu paru świetnych tekstów,
całkiem niezłych gości. :-)))

1. Data: 2003-08-16 22:19:58

Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

"aramin" <a...@a...one.pl> writes:

> [...]
> starasznie trudno jest napisać, a już na pewno strasznie trudno napisać
> coś odkrywczego w opisywaniu codzienności, bo przecież tym właśnie

nie kazdy, znow. poza tym to, co jest odkrywczego w opisywaniu
codziennosci to nie codziennosc jako-taka - bo kazdy widzi, jaka ona
jest - ale nasze na jej temat przemyslenia, jej postrzeganie i
refleksje, jakie sie z tym wiaza.

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net