Sieroctwo 3

1. Data: 2003-08-15 22:23:10

Temat: Sieroctwo 3
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmmm... wątkuję i nie zawsze odpowiadam,
ale wszystko czytam - Na mój dusik! :-))

Sytuacja jest taka. Właśnie... dziwna.

Dzisiaj dziewuchy miały jakąś sprzeczkę jak mnie
nie było. Podenerwowanie USA i kłopotami.
I co się okazało? Jedyną osobą którą Mała słucha jestem ja.
I teraz tak.

Wykazuje, objawy zazdrości, gdy ktoś się do mnie przytuli.
Stale sprawdza, co, kto komu podaje, jakby sądząc,
że to, jej się należy.

Przy mnie to aniołek, wystarczy zwykła mina do porozumienia.
Marszczę brwi, odchodzi. Wyszczerzę zęby, już chce się bawić.

Za długo byłem opiekunem?
To zaledwie parę dni!

Kobieca konkurencja?

Widzę, to wszystko i czuje,
ale co z tym kurka zrobić? :-))

Pewnie trzeba 'wyrównać' stosunki. I ok.
Wyrównam.
To dość proste. Jak się nie spieprzy.

ett

Mam mały kłopot pokoleniowy,
co i jak zrobić ze starszą kobietą,
której wydaje się, że to, że przeżyła,
60 lat - jako tako - choć bezsensownie (nadwyżka)
predysponuje, ją do miana zwycięzcy życia?
Choć wszystko się sypie i nic nie gra?

I kurka.
Jak kontrolować cztery zupełnie odmienne kobiety -
nie tłukąc ich kijem bejsbolowym? :-)))

10- 28 - 34 - 63?

Jest, jakiś, na sali muzułmanin?

:-)))
ett

1. Data: 2003-08-15 22:47:17

Temat: Re: Sieroctwo 3
Od: "puciek2" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa <e...@p...onet.pl> napisał(a):
<bhjmfb$otq$1@news.onet.pl>

[...]

> Jak kontrolować cztery zupełnie odmienne kobiety -
> nie tłukąc ich kijem bejsbolowym? :-)))

Bez kija to się nie da. Znasz chyba przysłowie:
"Jak się kobiety nie bije, to wątroba jej gnije"
Stoi ono przy tych samych założeniach.

Więc doprowadź do porządku ten kij.

pozdrawiam,
puciek.

1. Data: 2003-08-15 23:14:20

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puciek2" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> eTaTa <e...@p...onet.pl> napisał(a):
> <bhjmfb$otq$1@news.onet.pl>

> Bez kija to się nie da. Znasz chyba przysłowie:
> "Jak się kobiety nie bije, to wątroba jej gnije"
> Stoi ono przy tych samych założeniach.

Wiem :-)))
"Jak facet pije, to wątroba żonie gnije"

Lubię mądrości wszelakie :-))

> Więc doprowadź do porządku ten kij.

A jesli się nie kopuluje ze wszystkiema?
Wiem, to uprościłoby sprawe :-))
Ale nie w tym wypadku.

> pozdrawiam,
> puciek.

Ty nie pozdrawiaj, Tylko, myśl,
bo będziesz czytał więcej łzawych wątków!
(groźba)
:-)))

ett

Ja tu, gościu, walczę o synchronizacje uczuć.
Wiesz, co to, takiego?

Mogę mieć cztery zwaśnione baby,
dwa obozy,
albo cztery przyjmujące zasady_zalecenia.
Albo obóz przeciwko sobie.

I jeszcze ciotki i prababki jak zostanę,
pierwszoligowym pałkarzem :-)))

Kij! Do kąta!
I kij się mnie słucha :-)))

ps. Fajnie było powydziwiać,
czas do roboty :-))

1. Data: 2003-08-15 23:34:11

Od: "puciek2" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa <e...@p...onet.pl> napisał(a):
<bhjpeq$t6f$1@news.onet.pl>

> Użytkownik "puciek2" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

[...]

> Ty nie pozdrawiaj, Tylko, myśl,
> bo będziesz czytał więcej łzawych wątków!

Ty nie kontroluj tylko myśl,
bo będę czytał więcej łzawych wątków!

> Ja tu, gościu, walczę o synchronizacje uczuć.
> Wiesz, co to, takiego?

Tak wiem, coś takiego jak wojna o pokój.

> Mogę mieć cztery zwaśnione baby,
> dwa obozy,
> albo cztery przyjmujące zasady_zalecenia.
> Albo obóz przeciwko sobie.

Ale możesz też mieć biegunkę, nie wiem czy to już uwzględniłeś
w swoich planach ?

pozdrawiam,
puciek.

1. Data: 2003-08-16 05:50:42

Temat: Re: Sieroctwo 3 - ZMIEŃ TYTUŁ
Od: "Kenton R." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Hmmm... wątkuję i nie zawsze odpowiadam,
> ale wszystko czytam - Na mój dusik! :-))

ETATO - może skończyłbyś już z tytułem SIEROCYTWO - może nadałbyś jakiś lepszy tytuł,
co? - Jeśli dobrze rozumiem, pod twoim dachem ktoś znalazł miejsce - a więc
automatycznie nie jest już sierotą - ma opiekuna/ów - przestań naklejać tą etykietę,
. Możesz tak? To już nie sierota

1. Data: 2003-08-16 06:47:22

Od: "aramin" <a...@a...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa rzecze, jako stoi niżej:
> I co się okazało? Jedyną osobą którą Mała słucha jestem ja.
> I teraz tak.

Bo jej brakowało widać faceckiego autorytetu i teraz czepiła
się spodni wszystkimi łapami.

> Jak kontrolować cztery zupełnie odmienne kobiety -
> nie tłukąc ich kijem bejsbolowym? :-)))

Sprawić, by każda czuła się kochana i potrzebna. Oczywiście
w swojej dziedzinie i na swój sposób. Przecież to takie proste. ;o)

--
~~~~\__pa
aramin

1. Data: 2003-08-16 07:50:32

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa napisał:

> [...]
> Choć wszystko się sypie i nic nie gra?
>
> I kurka.
> Jak kontrolować cztery zupełnie odmienne kobiety -

A co jest oznaką bycia muzułmaminem - makatka na pół ściany z placem w
Mekkce, gdzie jest Czarny Kamień [nie wiem, czy czegoś nie pokręciłem,
bo kamienia na makatce nie widać, widac tylko mauzoleum ;)], a niedaleko
siedzi sobie czarny Budda z maryjnym wisiorkiem na szyi? :)

Nie odzywałem się, bo materia delikatna, ale się odezwę - co Ty taki
demokrata się zrobiłeś? Jedna musi mieć więcej, inna mniej - sam
wybieraj. A z propozycji - może na jakąs wycieczkę się wybierz, żeby
mała miała ogląd w jednym miejscu na całą rodzinę [nie na zasadzie
"zadań domowych"] - znikną w ten sposób "widzialne" podziały ról.

Flyer

1. Data: 2003-08-16 08:13:22

Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

"aramin" <a...@a...one.pl> writes:

> eTaTa rzecze, jako stoi niżej:
>
> Bo jej brakowało widać faceckiego autorytetu i teraz czepiła
> się spodni wszystkimi łapami.

a moze po prostu nikt nie mial czasu jej wysluchac i sie nia zajac,
jej troskami, a nie tylko ubraniem, wykarmieniem i opraniem?

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2003-08-16 10:38:38

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Udeż w stół, a... :-))))

> [...]
> bo kamienia na makatce nie widać, widac tylko mauzoleum ;)], a niedaleko
> siedzi sobie czarny Budda z maryjnym wisiorkiem na szyi? :)

Nie :-))) Makatką zaściankowej Polski jest "muzułmanin - haremista".
Facet który radzi sobie z najstarszą i najmłodszą, a podrodze,
trzyma w szachu reszte :-)) Często nazywany, Szachem :-))
A tu wygląda, że mnie mają za, eunucha - ale wtedy, kto jest Szachem?
:-))) Same zagadki z kobitami ;-))

> [...]
> mała miała ogląd w jednym miejscu na całą rodzinę [nie na zasadzie
> "zadań domowych"] - znikną w ten sposób "widzialne" podziały ról.

Demokrata nie jestem :-)))
I nie chcę być. I już! :-))
Gdyby to byli faceci - kupiłbym pare piwek i włączył telewizor.
Tak spędzalibyśmy -przemile wieczory, aż nie przyszłaby dziewucha,
kręcąc nosem, - czemu u was taki syf?
Szast, prast, i byłoby czysto. :-)

A jak to są dziewuchy... to jest stałe nękanie... przybij, przykręć, znieś,
mógłbyś?, masz, zrób, co chcesz na obiad, śniadanie i kolację?
A pojedziemy, a przywiózłbyś, dzięki, jesteś nieoceniony, to weź
i jeszcze tylko to, ... i najśmieszniejsze - te wszystkie czynności,
wykonuj utrzymując porządek.
ZA CHWILĘ!!!!!
:-)))
Przypomnij mi, jak się, cipieje, bo ja już straciłem kontrolę :-)))

> Flyer

I nawet Ty, mi się, z flałerem kojarzysz ;-)))

ett

A na wywczasy za chwilę - na szczęście, w niepełnym składzie ;-))

ps2. Jasne. Każda inne potrzeby - ale i każda miłość - bezpieczeństwo.

Ciekawe, czy przetrwam, czy pierdykne drzwiami :-))

ps3. Do kompletu. Koleżanki, ciotki, znajome i sąsiadki. Każda wie coś
o życiu, to i im "mądre rady daje" -
- poprostu życie!
:-)
Hech.

ps4 Chyba się zapiszę na jakieś kursy toksykologii :-)

1. Data: 2003-08-16 10:41:10

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kenton R." <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
więc
> automatycznie nie jest już sierotą - ma opiekuna/ów - przestań naklejać tą

Zmienie po 17-18tym. :-((
to jeszcze dwa dni.

ett

ps - masz rację zmienię na Siorocytja