jaki krem do twarzy (cera mieszana, 20 lat)

1. Data: 2007-10-10 19:45:05

Temat: jaki krem do twarzy (cera mieszana, 20 lat)
Od: "bollywood12" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
jaki możecie dobry i niedrogi możecie polecić krem do twarzy "na codzień" do
cery mieszanej dla młodej, 20-letniej, męskiej skóry?

pozdrawiam.

2. Data: 2007-10-11 08:29:13

Temat: Re: jaki krem do twarzy (cera mieszana, 20 lat)
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

bollywood12 pisze:
> witam,
> jaki możecie dobry i niedrogi możecie polecić krem do twarzy "na codzień" do
> cery mieszanej dla młodej, 20-letniej, męskiej skóry?
>
> pozdrawiam.

Krem "Nivea" w biało-niebieskim pudełku.
Albo krem dla dzieci - jakikolwiek.
I niech się nie wstydzi ani nie snobuje na droższe/inne/bardziej
męskie/cudowne/niesamowite.

--
XL wiosenna

3. Data: 2007-10-11 10:21:07

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jaki możecie dobry i niedrogi możecie polecić krem do twarzy "na codzień" do
> cery mieszanej dla młodej, 20-letniej, męskiej skóry?

niektore firmy maja linie kosmetykow dla facetow.
poza tym kremy kobiece moga tez uzywac facecie ,szczegolnie polecam
apteczne np. bioderma ,avene.
skora z jakimis problemami?
p.

4. Data: 2007-10-11 13:06:46

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):
> Krem "Nivea" w biało-niebieskim pudełku.

to już lepiej Nivea Soft niż ten zwykły. po pierwsze, cera mieszana może nie
lubić oblepienia czymś tłustym i gęstym (ja zwykłego Nivea używam li i
jedynie do ust), po drugie, przytulanie się do tak utłuszczonego faceta jest
mało przyjemne (sprawdziłam).

5. Data: 2007-10-11 16:09:35

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

justa pisze:

> [...]
> jedynie do ust), po drugie, przytulanie się do tak utłuszczonego faceta jest

To chyba nie umiecie nakładać tego kremu, a to wielokrotnie polecana
technika: po nałożeniu na twarz (za pomoca dłoni z rozsmarowanym na nich
kremem, bez tarcia, tylko poklepywanie i delikatne przykłądanie)
odczekać moment, a potem przyłożyć chusteczkę higieniczną na całą twarz,
dociskając, aby usunąć nadmiar wsiąkający w husteczkę :-)
Na usta to Nivea się niezbyt nadaje - za mało tłusty i usta mogą pękać
od nadmiaru wilgoci a niedostatku tłustej ochrony - nawet podczas
upałów, nie mówiąc o mroźnej pogodzie. Tu tylko wazelina kosmetyczna lub
balsam do ust Avonu. Jedno i drugie super. Technika z chusteczką - też
tu polecana, ale nie na mróz, bo wtedy pozostawiamy grubszą warstwę na
ustach w celach ochronnych.
Sprawdzone od lat na mojej mieszanej cerze :-)

Co do przytulania się - można i do utłuszczonego faceta i jest to nawet
podniecające, ale to już inna bajka ;-P

--
XL wiosenna

pilnik
spa/kosmetyczka - Wroclaw - poszukiwana
Moze ktos jest zainteresowany? maski do wlosow kerastase
uroda
dobry krem na zmarszczki