Re: jaki krem do twarzy (cera mieszana, 20 lat)

From: Ikselka <i...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: jaki krem do twarzy (cera mieszana, 20 lat)
Date: Thu, 11 Oct 2007 18:09:35 +0200

justa pisze:

> to już lepiej Nivea Soft niż ten zwykły. po pierwsze, cera mieszana może nie
> lubić oblepienia czymś tłustym i gęstym (ja zwykłego Nivea używam li i
> jedynie do ust), po drugie, przytulanie się do tak utłuszczonego faceta jest
> mało przyjemne (sprawdziłam).

To chyba nie umiecie nakładać tego kremu, a to wielokrotnie polecana
technika: po nałożeniu na twarz (za pomoca dłoni z rozsmarowanym na nich
kremem, bez tarcia, tylko poklepywanie i delikatne przykłądanie)
odczekać moment, a potem przyłożyć chusteczkę higieniczną na całą twarz,
dociskając, aby usunąć nadmiar wsiąkający w husteczkę :-)
Na usta to Nivea się niezbyt nadaje - za mało tłusty i usta mogą pękać
od nadmiaru wilgoci a niedostatku tłustej ochrony - nawet podczas
upałów, nie mówiąc o mroźnej pogodzie. Tu tylko wazelina kosmetyczna lub
balsam do ust Avonu. Jedno i drugie super. Technika z chusteczką - też
tu polecana, ale nie na mróz, bo wtedy pozostawiamy grubszą warstwę na
ustach w celach ochronnych.
Sprawdzone od lat na mojej mieszanej cerze :-)

Co do przytulania się - można i do utłuszczonego faceta i jest to nawet
podniecające, ale to już inna bajka ;-P

--
XL wiosenna