jaki krem na zimne dni?

1. Data: 2003-09-05 08:49:43

Temat: jaki krem na zimne dni?
Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

mam pytanie: jaki teraz powinno sie uzywac krem? Do tej pory uzywalam
nawilzajacego (cera mieszana) ale z iloscia stopni ktore spadaja w dol
wydaje mi sie ze moze powinno sie zmienic krem? Jak to jest? Co polecacie?

Pozdrawiam
Izis_

1. Data: 2003-09-05 09:16:57

Temat: Re: jaki krem na zimne dni?
Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izis_ wrote:

> mam pytanie: jaki teraz powinno sie uzywac krem? Do tej pory uzywalam
> nawilzajacego (cera mieszana) ale z iloscia stopni ktore spadaja w dol
> wydaje mi sie ze moze powinno sie zmienic krem? Jak to jest? Co polecacie?

bez przesady. jeszcze mozesz uzywac nawilzajacego. dopiero jak zaczna
sie przymrozki, zimny wiatr i takie tam (co nie powinno sie zdarzyc
wczesniej niz za miesiac-poltora), mozesz sie przesiasc na krem zimowy.
ja polecam weather everything clinique. sprawdza sie przy cerze
mieszanej, nie powoduje oslepiajacego blasku oblicza (o ile cos na nim
namalujesz, sam z siebie ciut sie blyszczy, ale wiaze sie z podkladem),
chroni przed zimnem w kazdej postaci. aha, jako jeden z nielicznych
produktow clinique ma zapach, wiec komus moze nie odpowiadac lub uczulac.

xx.

1. Data: 2003-09-05 09:41:47

Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zimą stosuje krem Yves Roche Bio Camile (w różowym opakowaniu). Bardzo
go lubię (mam wersję na dzień i na noc. Maseczki nie mam, więc się nie
wypowiadam.
Podsyłam link:
http://yves-rocher.com.pl/index.php?k=71

Stosuje takze krem półtłusty z wyciągiem z lukrecji lub z lipy AA
Natura Med.
http://www.oceanic.com.pl/kosmetyki/nat/nat.htm

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-09-05 20:20:49

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Zimą stosuje krem Yves Roche Bio Camile (w różowym opakowaniu). Bardzo
> go lubię (mam wersję na dzień i na noc. Maseczki nie mam, więc się nie
> [...]

Ja zimą też używalam tego kremu ale jakoś tak ciężko sie wchłaniał ;-/
W tym roku chyba poszukam czegoś innego mimo ze bardzo lubie kosmetyki YR

Pozdro
Ania

--
"...a przecież każdy chyba chce
aby trwało

1. Data: 2003-09-07 08:36:36

Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ja zimą też używalam tego kremu ale jakoś tak ciężko sie wchłaniał ;-/
> W tym roku chyba poszukam czegoś innego mimo ze bardzo lubie kosmetyki YR
>
> Pozdro
> Ania

Skusze sie jednak na clinique bo YR po prostu nie lubie (mialam ten krem
dawno temu). Ale faktycznie clinique dopiero na pozna jesien/wczesna zime.
Ale teraz musze wam powiedziec ze chyba tez juz powinnam zaczac cos uzywac
bo zaczely mi sie robic bardzo czerwone i wysuszone policzki jak wychodze na
dwor i wracam do domu. W dodatku piecze to bardzo. Na poczatku myslalam ze
mam moze uczulenie ale nie. Co to moze byc? Czy moja skora domaga sie zmiany
kremu czy co? Jestem na razie w Warszawie wiec nei moge sie udac do mojej
kosmetyczki wiec napiszcie co o tym myslicie. Zmian kremu na jakis juz
"jesienny" czy moze szukac przyczyny gdzie indziej (gdize? nic sie nie
zmienilo ani w mojej diecie ani w kosmetykach.)

Izis_

czerwony nos i podklad
oczy - watpliwosci
szukam dobrej odżywki