blonde

1. Data: 2003-09-04 19:34:33

Temat: blonde
Od: "iska" <i...@n...stofanet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Wypatrzylam ostatnio cos ciekawego w sklepie i musze sie przyznac ze mnie
kusi :) Seria kosmetykow do wlosow Sheer Blonde z firmy Hohn Frieda (chyba).
Szczegolnie wpadly mi w oko dwa produkty do robienia pasemek: Lemon lights i
Sun streak. Na pierwszy juz troche za pozno bo on dziala tylko ze sloncem
ale drugi wspolpracuje rowniez z suszarka. Zdobylo to cudo Prix d'excellence
Marie Claire 2002 ale to troche z malo zeby mnie przekonac ;)))
Czy moze jakims szczesliwym zbiegiem okolicznosci ktos z obecnych na grupie
mial z tym do czynienia?

z gory dzieki za odpowiedzi ...

iska

1. Data: 2003-09-04 22:32:47

Temat: Re: blonde
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"iska" <i...@n...stofanet.pl> wrote in message
.
> [...]
> Marie Claire 2002 ale to troche z malo zeby mnie przekonac ;)))
> Czy moze jakims szczesliwym zbiegiem okolicznosci ktos z obecnych na grupie

mialam ja :-) stosowalam pianke, oraz ten lemon tyle tylko, ze tez mozna
go bylo stosowac z suszarka (?). jesli masz jakies konkretne pytania
to pytaj, bo w sumie nie wiem co chcesz wiedziec.
iwon(k)a

1. Data: 2003-09-05 06:24:05

Od: "iska" <i...@n...stofanet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mialam ja :-) stosowalam pianke, oraz ten lemon tyle tylko, ze tez mozna
> go bylo stosowac z suszarka (?). jesli masz jakies konkretne pytania
> to pytaj, bo w sumie nie wiem co chcesz wiedziec.

No pierwsze podstawowe pytanie to jak sie sprawuja czyli czy bylas
zadowolona? czy to rozjasnianie dziala i jak mocno? Myslisz ze zadziala na
ufarbowanych na jasny braz wlosach czy tylko na nie tknietych farba? I czym
to sie aplikuje? Jakas ulotka byla zalaczona?
No to by bylo tyle na pierwszy rzut :)

Aha, na stronie wypatrzylam jeszcze kolejne cudo do poskramiania wlosow...
pozdrawiam z rana

iska

1. Data: 2003-09-05 11:52:12

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ufarbowanych na jasny braz wlosach czy tylko na nie tknietych farba? I czym
> to sie aplikuje? Jakas ulotka byla zalaczona?

bylam i jestem zadowolona. jestem ciemna blondynka, a moze srednio
ciemna(?) sama nie wiem ;-) nie stosowalam wczesniej zadnych farb
czy innych rozjasniaczy, dopiero zaczelam stosowac ten rozjasniacz,
ktory bardziej mial dzaialac na zasadzie robienia pasemek. zawsze
na opakowaniu lub w srodku jest ulotka jak i kiedy stosowac, zeby
efekt byl dobry. dodatkowo stosuje pianke do wlosow o podwojnym
dzialaniu, bo i sluzy do ukladania i do polepszania koloru blond
po farbach czy rozjasniaczach. tez jestem zadowolona.

wiecej pewno zjajdziesz na ich stronie, bo sa produkty z objasnieniami.

http://www.johnfrieda.com/
iwon(k)a

jakosc kosmetykow
metamorfoza
Poszukuje kremu kojącego podrażnienia ...
Czy juz to mialyscie..-Wasze opinie?
Oriflame,Calm-Down Anti-redness Cream