jaki kupic cisnieniomierz?

1. Data: 2004-03-12 08:11:25

Temat: jaki kupic cisnieniomierz?
Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

przymierzam sie do zakupu cisnieniomierza, ale po wstepnym rozeznaniu w
sklepach, widze, ze jest duzy wybor, rozne ceny i marki. czy z wlasnego
doswiadczenia mozecie mi napisac, na co zwrocic uwage, jaki kupic, a jakiego
na pewno nie?

2. Data: 2004-03-12 09:10:01

Temat: Re: jaki kupic cisnieniomierz?
Od: nelson <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> doswiadczenia mozecie mi napisac, na co zwrocic uwage, jaki kupic, a jakiego

Jakiś czas temu miałem ten sam dylemat.
Ważne, by ciśnieniomierz dokonywał pomiaru na ramieniu, czyli był z
manszetem. Ciśnieniomierze nadgarstkowe należy traktować raczej jako
ciekawostkę, przynajmniej w przypadku pacjentów powyżej 40 roku życia.

Ja osobiście wybrałem ciśnieniomierz z manszetem, OMRON MX (150 zł.)

nelson

cukrzyca u dzieci
jaki lekarz od tarczycy??
TYPES OF TUMOURS PULMONARY CAUSED BY BACTERIA
sport-urazy kolan - prośba
[OT?] termofor