jaki materac dla 3-latka

1. Data: 2005-10-04 09:03:50

Temat: jaki materac dla 3-latka
Od: "bebekot" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Na rynku taki wybór, ze głowa boli. Zaczęłam przeglądać na internecie ale
zupełnie nie wiem co wybrać. Chce zakupić dość dobry materac. Nie wiem tylko
czym charakteryzuje sie dobry materac. No i cena też żeby nie była zbyt
wygorowana. Prosze pomóżcie mi coś wybrać, bo zupełnie sie na tym nie znam

bebekot

2. Data: 2005-10-04 09:22:28

Temat: Re: jaki materac dla 3-latka
Od: "bebekot" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wygorowana. Prosze pomóżcie mi coś wybrać, bo zupełnie sie na tym nie znam

Znalazłam taką stronę http://wysylka.pl/. Może najlepszy byłby ten bonnellowy z
kokosem?

bebekot

Zalane mieszkanie