jaki okap?

1. Data: 2004-05-06 13:30:58

Temat: jaki okap?
Od: "Lusia71" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
Potrzebuje porady jakie okapy polecacie? Okap ma byc kominowy na filtry
weglowe

JoannaP

1. Data: 2004-05-07 13:41:16

Temat: Re: jaki okap?
Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lusia71" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witajcie,
> Potrzebuje porady jakie okapy polecacie? Okap ma byc kominowy na filtry
> weglowe

Po co węglowe? Środowiska nie chcesz zasmradzać? Metalowe wsadzasz do
zmywarki i czyste. Polecam firmę Faber, jeśli chcesz tanio i dobrze.

T.

1. Data: 2004-05-07 17:42:07

Od: "Elżbieta Mosek" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja posiadam okap kominowy z Aristona (470m3) i musze powiedziec ze taka moc
nie jest wystarczajaca, szczegolnie w sytuacji jezeli masz otwarta kuchanie.
Tem okap ma mozliwosc dokladania roznych filtrow, rowniez weglowego.
Niestety nie powiem ci jak sie z tym filtrem sprawuje bo jakos nie moge sie
zebrac zeby go kupic. Byc moze 470m3 z filtrem weglowym spowoduje ze zapachy
nie beda sie unosily po calym mieszkaniu. Firma Faber rzeczywiscie posiada
dobre okapy, nawet ma taki jeden ktory kosztuje nie cale 1000zl a moc ma
700m3. Niestety jest polokragly i ten czwarty bieg jest bardzo glosny, ale
tak chyba bedzie z kazdym okapem. Jak mocny to glosny, jak slabszy i cichy
to moze niewystarczajacy.

1. Data: 2004-05-09 20:04:20

Od: "Małgosia " <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja korzystam od ponad 4 lat z okapu Amici i jestem bardzo zadowolona.

1. Data: 2004-05-11 12:29:34

Od: "Qbek" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Okap kuchenny (jego wydajność) należy dobrać do kubatury pomieszczenia
(kuchnie i ew. salon).Od tej kubatury odjąć 20% i pomnożyć w zależności od
rodzju płyty grzejnej ( gaz.10 razy,grill 12 razy,płyta ceramiczna 6
razy).Szerokość do wymiarów płyty grzejnej lub szerszy.Wysokość też musi być
odpowiednia żeby nie stracić skuteczności.Odpowiedni przekrój kanałów
wentylacyjnych dobranych do wydajności silnika.
W praktyce najgorszy wyciąg jest lepszy niż bardzo dobry pochłaniacz.
Pozdrawiam Qbek
Użytkownik "Małgosia " <n...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Ja korzystam od ponad 4 lat z okapu Amici i jestem bardzo zadowolona.

http://www.gazeta.pl/usenet/

zabudowa lodówki
Co sadzicie o takim sprzecie?
kuchenka - standard, gazowa czy gazowo-elektryczna
praca lodówki
remont