jaki olej opinie

1. Data: 2006-11-22 11:34:49

Temat: jaki olej opinie
Od: "mikont" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich

Ostatnio zastanawiałem się nad olejami naszej krajowej produkcji,
który z dostępnych na rynku olejów jest dobry jakościowo,
a który jest w zgodzie z ceną i jakością.

Osobiście używam do smażenia i sałatek Olej Kujawski i moja ocena jest
wysoka dla tego produktu.
Jakie są Wasze opinie ?

Zbigniew

2. Data: 2006-11-22 13:07:05

Temat: Re: jaki olej opinie
Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mikont" <q...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> a który jest w zgodzie z ceną i jakością.
>
> Osobiście używam do smażenia i sałatek Olej Kujawski i moja ocena jest

Witaj,
nie jestem w stanie uzywać kujawskiego, bo mi zwyczajnie śmierdzi starym
rybskiem :/
Dla mnie tylko Bartek - uniwersalny i słonecznikowy :) Chociaż fatalnie się
otwiera :/
Pozdrawiam, Agata

3. Data: 2006-11-22 13:17:37

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-11-22 14:07:05 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Gusiek* skreślił te oto słowa:

> Witaj,
> nie jestem w stanie uzywać kujawskiego, bo mi zwyczajnie śmierdzi starym
> rybskiem :/

Ja nie wiem czymmi smierdzi, ale smierdzi szczegolnie w trakcie
podgrzewania.

> Dla mnie tylko Bartek - uniwersalny i słonecznikowy :) Chociaż fatalnie się
> otwiera :/

A ja Floriol lubie.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

4. Data: 2006-11-22 13:49:03

Od: "Cecylia Kuźmiak" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie jeden dzień w sklepie chciałam się dowiedzieć z czego olej kujawski
jest (mam na myśli rośline). Nie dowiedziałam sie-bo nic nie jest napisane.
A może KUJAWY są wytłoczone-jeżeli nazywa się kujawski? Co o tym myślicie??
PozdrawiamCecylia

5. Data: 2006-11-22 14:39:15

Od: "MAKARENA" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ostatnio zastanawiałem się nad olejami naszej krajowej produkcji,
> który z dostępnych na rynku olejów jest dobry jakościowo,
> a który jest w zgodzie z ceną i jakością.

Hehe
W rozlewni oleju jak nagle zapada decyzja o zmianie profilu produkcji , to
zmienia sie najpierw etykiety , a potem przelacza zbiorniki . Instalacja
filtrowo-rurowa ma pojemnosc kilku tyś litrow , wiec dobre pare palet z
produkcji schodzi z niewlasciwymi oznaczeniami . Czlowiek placi za
slonecznik a w butelce jest rzepak :-) Ale bywa tez odwrotnie wiec bilans
wychodzi na zero :-)

--

Pozdrawiam :

MAKARENA

"Prwdzw twrdzl n ptrzbj smgłsk!"

6. Data: 2006-11-22 14:50:45

Od: "J-23" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ostatnio zastanawiałem się nad olejami naszej krajowej produkcji,
> który z dostępnych na rynku olejów jest dobry jakościowo,
> a który jest w zgodzie z ceną i jakością.

wlasnie!
Jest produkowany olej rzepakowy tloczony na zimno odp. extra vergine.
Ma podobne wlasciwosci jak oliwa z oliwek (zaw. tluszcze wielo- i
jednonasycone). Kolor oleju podobno zielony. Ale nie spotkalem jeszcze
w handlu tegoz oleju. pozdr/J-23

7. Data: 2006-11-23 10:00:11

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cecylia Kuźmiak napisał(a):
> Właśnie jeden dzień w sklepie chciałam się dowiedzieć z czego olej kujawski
> jest (mam na myśli rośline). Nie dowiedziałam sie-bo nic nie jest napisane.
[...]

Dziwne bo na moim stoi drobnym drukiem: olej rzepakowy 100% rafinowany.
pozdr. Jerzy

8. Data: 2006-11-23 10:03:32

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):
> Dnia 2006-11-22 14:07:05 *Gusiek* skreślił te oto słowa:

Praktycznie jest bez zapachu.

> Ja nie wiem czymmi smierdzi, ale smierdzi szczegolnie w trakcie
> podgrzewania.

Myj patelnię.
;-)

> A ja Floriol lubie.

Wystarczy patrzeć na datę produkcji lub przydatności do spożycia.
pozdr. Jerzy

9. Data: 2006-11-23 10:19:33

Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Praktycznie jest bez zapachu.

> Myj patelnię.
> ;-)

no brawo Jerzy "średni" , jakoś mnie też nic nie śmierdzi :)

Jędrek

10. Data: 2006-11-23 10:43:58

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-11-23 11:03:32 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *JerzyN* skreślił te oto słowa:

> Praktycznie jest bez zapachu.

Jak dla mnie był. Bo jakis czas temu używałam regularnie. I nagle trafiła
sie butelka, ktora śmierdziała (tzn jej zawartośc, bo plastik to wiadomo,
że smierdzi jak sie go smaży) w trakcie smażenia, olej jakby sie "palił",
łatever... wiecej Kujawskiego nie kupiłam.

> Myj patelnię.
> ;-)

To nie wystarczy dać kotu do wylizania? ;)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

RisoTTo - dzisiaj!
!!!!
KTO WIE...
KTO WIE...