jaki płyn do soczewek polecacie?

1. Data: 2006-05-19 18:27:54

Temat: jaki płyn do soczewek polecacie?
Od: "atupaj" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

od 7 lat używałam Solo care - i ani razu nie mogłam na niego narzekać (nie
miałam żadnych problemów przy soczewkach, okulistka aż się dziwiła, że mam taką
ładną gałkę oczną, bez "powrastanych" naczyń krwionośnych:). Ale jakaś bakteria
zanieczyściła cała serię produkcyjną Solo care, więc nie ma go chwilowo w ogóle
w sprzedaży. Kupiłam więc osławiony już ReNu - wczoraj otworzyłam butelkę po
raz pierwszy, żeby zdjąć soczewki, dziś założyłam okulary :-) skoro ReNu muszę
zwrócić, Solo care jeszcze nie ma - to co polecicie?

Pozdrawiam
Anna Tupaj

2. Data: 2006-05-19 20:09:54

Temat: Re: jaki płyn do soczewek polecacie?
Od: Łukasz Kalbarczyk <l...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

atupaj <a...@g...pl> pisze:
> [...]
> pierwszy, żeby zdjąć soczewki, dziś założyłam okulary :-) skoro ReNu
> muszę zwrócić, Solo care jeszcze nie ma - to co polecicie?

Póki co, to akcja wygląda na przesadzoną.
Od początku używałem Bausha i soczewek, i płynów,
od 2 lat tych nowych Moisture Loc i póki co nie mam
grzybicy, więc panika z zakładaniem okularów to chyba
jednak przesada.

--
ŁK http://moze.przeczytaj.sobie.to

3. Data: 2006-05-19 20:46:23

Od: "atupaj" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> od 2 lat tych nowych Moisture Loc i póki co nie mam
> grzybicy, więc panika z zakładaniem okularów to chyba
okulary założyłam dziś tylko dlatego, że pracowałam do 3 nad ranem z soczewkami
przy komputerze - do pracy wstałam o 6, chciałam więc dać oczom odpocząć i
pooddychać. Nie wiedziałam jeszcze nic o żadnej grzybicy rogówki - nie ma więc
mowy o żadnej panice.
A ponadto fakt, że w ciągu jakiegoś okresu nic się nie wydarzyło wcale nie jest
podstawą do twierdzenia, że coś nigdy nie może mieć miejsca. Partia produkcji
danego leku może zostać po prostu zanieczyszczona...
Też używam soczewek Baush&Lomb i nie zamierzam ich zmieniać na inne. Pytam
jedynie o sam płyn - nigdy nie używałam wcześniej ReNu i skoro teraz wiem, że
może on być przyczyną grzybicy rogówki, to wolę jednak unikać ryzyka - nawet
jeśli małego. A nie znam żadnego innego, poza moim starym Solo Care, bodajże
Ciby. Jeżeli znajdę go u optyka z nowych partii, to sobie kupię. Ale jeżeli
nie, potrzebna jest mi tylko rada...

pozdrawiam
Anna Tupaj

4. Data: 2006-05-19 22:41:29

Od: "Kkk" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja używałam pierw Solo Care chyba Plus, potem Solo Care Aqua
no i ostatnio chciałam kupić dalej Aqua, ale nie było...
w optyku kobita poleciła mi płyn też firmy Ciba Vision
a jego nazwa to Serene Premium, jest okay...
pozdr.

dziwny puls ciała
Prośba o przetłumaczenie
CFV1: pl.sci.neuronauki (glosowanie)