jaki podkład? Pomóżcie...

1. Data: 2003-07-13 22:09:03

Temat: jaki podkład? Pomóżcie...
Od: "yeni" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Do tej pory uzywalam podkladu rozświetlajacego z Avonu , odpowiadal mi w
100% bowiem byl dosc delikatny i nadawal ladny efekt rozswietlenia. Chwilowo
mi sie skonczyl a zanim zamowie w Avonie troche czasu minie wiec mam prosbe
o polecenie mi w miare dobrego podkladu (nie musi byc matujacy), w kwocie
do 30 zl. Zastanawialam sie nad mariza,ale w sklepie widzialam tylko marize
nawilzajaca a nie ta matujaca ktora tu tak chwalicie, czy nawilzajaca jest
rowniez tak dobra jak ta matujaca? a jesli nie mariza to jaki podklad
polecacie??

pozdrawiam i z niecierpliwoscia czekam na propozycje
yeni

1. Data: 2003-07-14 08:36:06

Temat: Re: jaki podkład? Pomóżcie...
Od: "tweetka" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moge Ci polecić fluid Bielendy np. rozswietlajacy z perłą..... , sa tez inne
warianty;-). Bardzo ładnie pachnie, buzia ładnie wygląda-taka świeża, no i
taniuchny jest coś koło 8 zł.
A moze któraś z Was uzywała tego matującego z Bielendy z orzechem? Jak z
jego trwałością i czy kryje przebarwienia?
pozdrawiam
tweetka

1. Data: 2003-07-14 12:12:41

Od: "yeni" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
inne
> warianty;-). Bardzo ładnie pachnie, buzia ładnie wygląda-taka świeża, no i

Jutro wyrusze na poszukiwania bo u mnie ciezko cos kupic z Bielendy,
ostatnio niezle nabiegalam sie za tuszami ale warto bylo:)

dzieki za odp
pozdrawiam
yeni

1. Data: 2003-07-14 14:20:34

Od: "Julianna" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yeni" <a...@z...net> napisał w wiadomości
> [...]
> nawilzajaca a nie ta matujaca ktora tu tak chwalicie, czy nawilzajaca jest
> rowniez tak dobra jak ta matujaca? a jesli nie mariza to jaki podklad

zdecydowanie polecam podklad vipery. to chyba jedyny kosmetyk ktorego kupuje
4 opakowanie i jeszcze i sie nie znudzil. pasuje mi kolor, swietnie sie
rozprowadza, dobrze kryje i matuje (mimo ze na opakowaniu nie ma o tym
informacji).

pozdrawiam:-)
julianna

1. Data: 2003-07-14 22:53:46

Od: "yeni" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 4 opakowanie i jeszcze i sie nie znudzil. pasuje mi kolor, swietnie sie
> rozprowadza, dobrze kryje i matuje (mimo ze na opakowaniu nie ma o tym

z vipery? nawilzajacy czy matujacy?:)

Yeni

1. Data: 2003-07-15 12:30:24

Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://esentia.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=22632&ses
sion=64bab0359a596cd9

to jest podkład którgo uzywaja nasze stylistki w firmie. Podobno jest bardzo
dobry. Drugim podkładem najcześciej używanym jest Max Factor ale dziewczyny
oswiecily mnie ostatnio, ze jest doskonaly na jesien - zime na lato za
ciezki. Polecaly Ten co jest w linku. Dodam, ze sa to fluidy "nie filmowe" -
czyli nie stosuja ich do nakladania tapety do zdjęć tyko jako zwykly makijaz
do noszenia.

pozdrawiam - Izis_

1. Data: 2003-07-15 19:09:34

Od: "Julianna" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izis_" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
sion=64bab0359a596cd9

> to jest podkład którgo uzywaja nasze stylistki w firmie. Podobno jest

no tak, z tego co slyszalam matis jest calkiem niezly ale vipera jest
dokladnie DZIESIEC razy tansza... uzywam naturalnej dla kazdej cery. nie
jest napisane czy jest nawilzajaca czy matujaca ale jak dla mnie ma obie te
wlasciwosci:-)

julianna

krem bardzo nawilzajacy
Pochwale krem na dzien