jaki podkład? Pomóżcie...

From: "yeni" <a...@z...net>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: jaki podkład? Pomóżcie...
Date: Mon, 14 Jul 2003 00:09:03 +0200

Witam

Do tej pory uzywalam podkladu rozświetlajacego z Avonu , odpowiadal mi w
100% bowiem byl dosc delikatny i nadawal ladny efekt rozswietlenia. Chwilowo
mi sie skonczyl a zanim zamowie w Avonie troche czasu minie wiec mam prosbe
o polecenie mi w miare dobrego podkladu (nie musi byc matujacy), w kwocie
do 30 zl. Zastanawialam sie nad mariza,ale w sklepie widzialam tylko marize
nawilzajaca a nie ta matujaca ktora tu tak chwalicie, czy nawilzajaca jest
rowniez tak dobra jak ta matujaca? a jesli nie mariza to jaki podklad
polecacie??

pozdrawiam i z niecierpliwoscia czekam na propozycje
yeni