jaki preparat ochronny do ciała?

1. Data: 2005-06-03 16:24:18

Temat: jaki preparat ochronny do ciała?
Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Dwie sprawy :)

Właśnie wykończyłam dokumentnie zeszłorocznego antheliosa, a słońce
przygrzewa. Chciałabym kupić sobie coś ochronnego do ciała i mam dylemat w
kwestii konsystencji. Ten Anthelios, którego miałam to był najzwyklejszy
krem - troszkę za tłusty jak na mój gust. Obecnie rozważam takie dwa
preparaty:

1. Anthelios żel 40

http://www.aquavitae.com.pl/catalog/product_info.php
?cPath=54_32&products_id=477

2. Avene krem 20

http://www.aquavitae.com.pl/catalog/product_info.php
?cPath=54_32&products_id=1462

Oczywiste, że pierwszy daje lepszą ochronę, ale też dla mnie już 20 jest
wystarczające, bo:

a) generalnie unikam słońca i pewnie głównym zadaniem preparatu będzie
chronienie mojego lewego przedramienia podczas prowadzenia przeze mnie auta
w słoneczne dni
b) opalam się szybko i na brązowo (fototyp 3)

Krem Avene jest tańszy, no i mają promocję z kostką do mycia, którą właśnie
też chciałam kupić (serio :).
No dobra, to zadam konkretne pytania do tych Grupowiczek, co miały
doświadczenia z wyżej wymienionymi:

1. Czy krem Avene jest tak gęsty i tłustawy jak typowy krem LRP Anthelios?

2. Czy ta żelowa konsystencja tego Antheliosa z pierwszego linku jest na
tyle fajna, żeby zrezygnować dla niej z promocji na Avene (krem+kostka)?
(ładnych kilka lat temu miałam kupiony w Niemczech żel "przeciwsłoneczny"
Nivea i był genialny w porównaniu z całą resztą tłustych kremów)

I po drugie chciałam pochalić taki sklep internetowy:

http://kosmetyki-sklep.pl/

Postanowiłam kupić coś ochronnego specjalnie na twarz. Wybór padł na
Anthelios XL fluide extreme. Z szybkiego guglnięcia wynikało, że gdzie
niegdzie bywa w promocyjnym zestawie ze sztyflem ochronnym do ust gratis.
Nie żebym jakoś potrzebowała sztyftu, ale skoro można w cenie antheliosa
mieć też sztyft, to lepiej go mieć niż nie mieć. Niestety w tej aptece (moja
ulubiona), do której dałam dwa pierwsze linki już się skończył zapas, więc
postanowiłam zaryzykowac w tym drugim sklepie, choć nazwa "Wenus" jest dla
mnie nieprzekonywująca ;)

Zestaw zamówiłam wczoraj przed południem, (fakt, że od razu zrobiłam im
przelew na konto w tym samym banku), a już dzisiaj dostałam paczkę (mieszkam
w innym mieście). Cena zestawu była najniższa ze wszystkich sklepów, które
wygooglowałam (57 zł.) No i najlepsze. Składając zamówienie napisałam w
'uwagach', że proszę o próbkę LRP hydraphase texture riche. Po godzinie miły
pan odpisał, że paczka już wysłana i przepraszają, że nie dali próbki
hydraphsae, ale nie mieli - dali inne i żebym sobie wypróbowała. No to
patrzę dzisiaj co dali. W środku znalazłam oprócz mnóstwa ulotek LRP, SVR i
Iwostinu następujące próbki:

1. SVR Xerialine 500
2. Iwostin krem odżywczy
3. Iwostin krem nawilżający
4. Iwostin Elixine krem pod oczy przeciwzmarszczkowy
5. Iwostin Elixine krem na noc przeciwzmarszczkowy
6. LRP Toleriane soothing protective skincare (cera normalna)
7. LRP Toleriane soothing protective cream (cera sucha)
8. LRP Toleriane dermo-cleanser
9. SVR spiral creme (antyperspirant)

Same przyznacie, że czasem w normalnej aptece ciężko się o cokolwiek
doprosić przy większych zakupach, a tu prosze - w sumie jeden produkt
kupiłam, a tyle fajnych próbek. Jeśli planujecie kupić jakies dermokosmetyki
(Auriga, Iwostin, LRP lub SVR) przez net, to naprawdę polecam ów sklep.

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2005-06-03 19:19:43

Temat: Re: jaki preparat ochronny do ciała?
Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Pawlus wrote:
> 1. Czy krem Avene jest tak gęsty i tłustawy jak typowy krem LRP Anthelios?

kremow anthelios nie znam, ale mam takie avene (w pomaranczowej
tubie), niby mial byc matujacy i beztluszczowy, ale to jest za
przeproszeniem windows prawda - bardzo ladna tlusta powloczke robi na
twarzy.

> Postanowiłam kupić coś ochronnego specjalnie na twarz. Wybór padł na
> Anthelios XL fluide extreme.

jezeli szukalas czegos nietlustego, to sie zawiedziesz :) ale jesli
nie to jest calkiem ok.

-- kasica

1. Data: 2005-06-03 19:40:33

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisał w wiadomości

> jezeli szukalas czegos nietlustego, to sie zawiedziesz :) ale jesli
> nie to jest calkiem ok.

Powiem tak: nie szukam czegoś matującego, bo wiem że wysoki filtr i matowa
cera się raczej wykluczają. Mam jednak nadzieję, że 'fluide extreme' będzie
choć trochę mniej tłustawy niż standartowe kremy z wysokim filtrem. Na razie
zdążyłam wetrzeć odrobinę w przedramię i zaskoczyła mnie rzadka
konsystencja. Skóra się oczywiście nie świeci, nawet po kilku godzinach, no
ale to nie dziwota - w końcu to tylko przedramię :> Jutro zobaczymy, co
będzie sie działo z facjatą...

1. Data: 2005-06-03 19:42:59

Od: "svenja_svensson" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> wrote in message
> [...]
> tubie), niby mial byc matujacy i beztluszczowy, ale to jest za
> przeproszeniem windows prawda - bardzo ladna tlusta powloczke robi na

Tez mam. Popieram, nie wiem z ktorej strony on jest matujacy :) Mysle
jednak, ze 20stka bylaby mimo wszystko lzejsza. Im mniej filtrow, tym lzej
:)

s_s

1. Data: 2005-06-03 20:00:58

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

svenja_svensson wrote:
> [...]
>
> Tez mam. Popieram, nie wiem z ktorej strony on jest matujacy :) Mysle
> jednak, ze 20stka bylaby mimo wszystko lzejsza. Im mniej filtrow, tym lzej

kiedy ja mam wlasnie 20stke :)
na zime moze byc, latem blysk gwarantowany.

-- kasica

1. Data: 2005-06-03 20:01:32

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "svenja_svensson" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> Tez mam. Popieram, nie wiem z ktorej strony on jest matujacy :) Mysle
> jednak, ze 20stka bylaby mimo wszystko lzejsza. Im mniej filtrow, tym lzej

Dziewczyny, ale o którym kremie Avene mówicie? Bo przeglądam ich ulotkę i
wszystkie sa w pomarańczowej tubce, ale żaden nie jest opisany jako
matujący. I podkreślam, że ja szukam czegoś do ciała, bo na twarz to już
nabyłam drogą kupna, dzisiaj.

1. Data: 2005-06-03 20:10:46

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisal w wiadomosci

> kiedy ja mam wlasnie 20stke :)
> na zime moze byc, latem blysk gwarantowany.

Z dwudziestek to ja widze w ofercie Avene: krem, zel oraz mleczko. Który
masz? I gdzies na opakowaniu jest napisane, ze beztluszczowe i matujace?
I zasadnicze pytanie: on jest za tlusty na twarz, czy na cialo tez?

1. Data: 2005-06-03 20:40:16

Od: "svenja_svensson" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Pawlus" <a...@...stopce> wrote in message
> [...]
> wszystkie sa w pomarańczowej tubce, ale żaden nie jest opisany jako
> matujący. I podkreślam, że ja szukam czegoś do ciała, bo na twarz to już

Eee do ciala to sie swiecic moze, wazne, zeby chronil porzadnie :-) A LRP ma
dobre filtry, wiec bedziesz zadowolona. W kazdym razie ja i Kasia mowilysmy
o roznych produktach tej samej firmy :-)) Ja mam taki z niebieskim
kwadracikiem na tubie, filtr 60A 60B, z napisem: dla cery mieszanej i
tlustej czy jakos tak, matifiant, bla bla bla :-) Wszystko bzdury, chyba
tylko wysokosc filtru sie zgadza :-)) Aha, pewnie mamy te sama ulotke Avene,
nie widzialam go na niej...

s_s zadowolona z kremu Shiseido

1. Data: 2005-06-03 20:47:54

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Pawlus wrote:

> Z dwudziestek to ja widze w ofercie Avene: krem, zel oraz mleczko. Który
> masz? I gdzies na opakowaniu jest napisane, ze beztluszczowe i matujace?
> I zasadnicze pytanie: on jest za tlusty na twarz, czy na cialo tez?

zel, beztluszczowy i matujacy. nie ma moim zdaniem nic wspolnego
ani z zelem, ani beztluszczowym, ani z matujacym :)
na cialo nie stosowalam.

-- kasica

1. Data: 2005-06-03 20:48:46

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

svenja_svensson wrote:

> s_s zadowolona z kremu Shiseido

o, a z jakiego?

-- kasica

wąskie spódnice - czy mają wogóle sens?
co to może być i gdzie się z tym udać?
utleniacz
Korektor
AVON- Cellu sculpt leg perfector - co to?