Re: jaki program edukacyjny dla 7 latka (matematyka)??

From: w...@t...pl (Elzbieta)
Newsgroups: pl.soc.edukacja
Subject: Re: jaki program edukacyjny dla 7 latka (matematyka)??
Date: 12 Apr 2001 19:14:11 +0200

Chcę chrześnicy zafundować coś co pomoże jej polubić lub przynajmniej
zrozumieć podstawy matematyki.. i to w sposób przyjemny.
1. Wirtualna szkoła - matematyka (YDP)
2. Matematyka (z serii Szkoła przyszłości) (Albion)

znacie te produkty?

Niestety nie znam tych, o których wspominasz, ale chcialam Ci polecic
program "Klik uczy liczyc w zielonej szkole" WSi P, pracuje na nim z
moimi uczniami (klasy I- III). U2wazam, ze jest dosc dobry.
Mam akurat przed soba katalog WSiP koszt Klika- 55 zl, mysle, ze
czegos wiecej dowiesz sie na www.wsip.com.pl tam tez mozesz zamówic.

PZDR
Shaman

Elzbieta