Re: jaki program edukacyjny dla 7 latka (matematyka)??

From: "Shaman" <N...@k...net.pl>
Newsgroups: pl.soc.edukacja.szkola,pl.soc.edukacja,pl.soc.dzieci
Subject: Re: jaki program edukacyjny dla 7 latka (matematyka)??
Date: Fri, 13 Apr 2001 08:18:03 +0100
Sender: [shaman friko4.onet.pl]@router.pik.gliwice.pl

> A to dobre :-) Niestety pudło.
[... parę linijek niżej czytamy ...]
> Jasne, byl taki czas kiedy na okraglo gralem

jakies rozdwojenie jaźni, czy naciąganie rzeczywistosci?

> Niestety wiem do czego moze sluzyc komp. I dlatego nie moge sie go pozbyc.
> I zdarza mi sie np. do trzeciej w nocy pisac program rozwiazujacy problem
> konika szachowego, albo robiacy jakies obliczenia w geometrii sferycznej,
> albo rysujacy wykresy wielomianow interpolacyjnych itd. itp.
[ciach]

tylko mi nie mów że jestes nauczycielem...

> jest to, ze ja zdaje sobie sprawe z tej paranoi.
współczuję raz jeszcze... już wiem skąd to rozdwojenie jaźni

> Dlatego jeszcze raz ostrzegam wszystkich rodzicow: dziecku NA PEWNO nie
jest
> potrzebny komputer zanim nie skonczy 13-14 lat. I lepiej zeby sie
wsciekalo
> na was niz mialo dochodzic do takich wnioskow jak ja.

ależ zgadzamy się w tym punkcie - ja też mówię, ze potrzebny nie jest -
dziecku nie jest też potrzebny telewizor ani rower ani tym bardziej rolki -
sprzęty te mogą być jednak wielce przydatne. Trzeba tylko umiec je
wykorzystywać - żeby uniknąć tego co przytrafiło się Tobie

> A tak schodzac ze mnie:
> Czy ty czasem tez nie masz jakichs problemow ?

żadnych.. a niby jakie mam mieć? poza tym zastanawiam się dlaczego wyciąłeś
resztę zdania choć była w tej samej linii.. grasz słowami...

Shaman