jaki puder?prosze o rade

1. Data: 2003-09-13 13:24:31

Temat: jaki puder?prosze o rade
Od: "a_gg_a" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Moja mama ma niedługo urodziny. Konczy sie jej puder wiec pomyślałam żę
kupie jej nowy. Nie jest zadowolona z tego którego uzywa obecnie (inglot).
Mam prośbe możecie mi cos doradzić?

1. Data: 2003-09-13 19:55:11

Temat: Re: jaki puder?prosze o rade
Od: "sheba20" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a_gg_a" <s...@i...pl> napisał>
> Moja mama ma niedługo urodziny. Konczy sie jej puder wiec pomyślałam żę
> kupie jej nowy. Nie jest zadowolona z tego którego uzywa obecnie (inglot).
> Mam prośbe możecie mi cos doradzić?

Fajnie by było jakbyś napisała czy chodzi Ci o puder sypki, w kamieniu, a
może w kremie (?)...
I podała orientacyjną cenę, będzie łatwiej coś doradzić.
________
sheba 20

1. Data: 2003-09-13 22:47:14

Od: "a_gg_a" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sheba20" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ________
> sheba 20
>
> wW zasadzie to obojetne czy sypki czy w kamieniu. Jesli chodzi o cene to
do 50zł
Dzieki

1. Data: 2003-09-14 08:46:58

Od: "sheba20" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> do 50zł

To ja polecam pudry Oriflame, ja jestem z nich zadowolona - zarówno z tego w
kamieniu jak i sypkiego. Odpowiednie w każdym wieku i dla każdej cery.
Zawierają delikatne (baaaaaardzo delikatne) opalizujące drobinki, które
sprawiają, że cera wygląda ładniej i zdrowiej, ukrywają też drobne
zmarszczki.
________
sheba 20

1. Data: 2003-09-14 16:47:35

Od: "Maga" <v...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a_gg_a" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kupie jej nowy. Nie jest zadowolona z tego którego uzywa obecnie (inglot).

Jeżeli chodzi o puder sypki to moja mama od dawna używa z RR luminele
bodajże i chwali sobie bardzo. A ja używam w kamieniu Isadory i uważam, że
jest naprawdę super.
Pozdrawiam.
Maga

dobry tusz podkręcający rzęsy, jaki?