jaki tv?

21. Data: 2009-02-15 09:36:52

Temat: Re: jaki tv?
Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Lut, 17:26, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:

> Absurd - czyli zwykły 32" tv należy oglądać z 4-5 metrów? Przy takim
> przeliczniku 50" tv jest dobre tylko do posiadłości w których jest salon o
> długości 10 metrów... :)
>
> Po prostu trzeba dobrać największy jaki się zmieści - i już.
>
> Pozdrawiam,
> --
> Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
> I don't want something I need. I want something I want.

Później będziesz kupował leki na bolącą głowę, myśląc, że migreny i
zatoki są powodem, okulary dla dzieci już w wieku 16 lat, naprawdę czy
warto snobować się dużym rozmiarem kosztem zdrowia swojego i rodziny?
A jeżeli do tego dźwięk stereo czy quasi - quadro a standardzie 5.1
aby mieć naturalistyczne odczucie startujących silników Jambo-Jeta...

22. Data: 2009-02-15 11:06:48

Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Przy standardzie nadawania w Polsce CCIR PAL 625 linii/50Hz jak najbardziej trzeba
się snobować na cyfrowego Niemca ;-))
JaC

-----

23. Data: 2009-02-15 12:27:17

Od: "Dawid" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
> Przy standardzie nadawania w Polsce CCIR PAL 625 linii/50Hz jak
> najbardziej trzeba się snobować na cyfrowego Niemca ;-))
> JaC
O czym TY piszesz? Dlaczego mnie obecnie ma interesować standard nadawania
w Polsce.
Mam ten sam sygnał, który odbiera większość zachodnich "snobów".
Te pare biednych kanałów to niech sobie nadawają nawet morsem:).
Pozdrawiam
Ps. Jak starczy kasy, to tv. jak największy.

24. Data: 2009-02-15 15:53:29

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Później będziesz kupował leki na bolącą głowę, myśląc, że migreny i
>zatoki są powodem, okulary dla dzieci już w wieku 16 lat, naprawdę czy
>warto snobować się dużym rozmiarem kosztem zdrowia swojego i rodziny?

Siedzisz 2 m od monitora?

>A jeżeli do tego dźwięk stereo czy quasi - quadro a standardzie 5.1
>aby mieć naturalistyczne odczucie startujących silników Jambo-Jeta...

A kto chcacemu zabroni?

25. Data: 2009-02-18 10:08:21

Od: Maciej Kulawik <m...@m...x.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Feb 2009 01:36:52 -0800 (PST), Panslavista napisał(a):

> Później będziesz kupował leki na bolącą głowę, myśląc, że migreny i
> zatoki są powodem, okulary dla dzieci już w wieku 16 lat, naprawdę czy
> warto snobować się dużym rozmiarem kosztem zdrowia swojego i rodziny?

Taaa, jasne. Zapomniałeś dodać że kot przestanie się nieść, a pies dawać
mleko.
A chodzenie do kina powinno być zabronione przez NFZ. Tam to dopiero jest
przekątna!!! Minus 15 dioptrii gwarantowane najdalej po pięciu seansach!

26. Data: 2009-02-18 11:40:01

Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jokey" <n...@a...com> napisał w wiadomości

> polecam taki tv Sharp 46 LC46DH65E

przy tej odleglosci 46" to malo

27. Data: 2009-02-18 11:43:57

Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

> Później będziesz kupował leki na bolącą głowę, myśląc, że migreny i
> zatoki są powodem, okulary dla dzieci już w wieku 16 lat, naprawdę czy
> warto snobować się dużym rozmiarem kosztem zdrowia swojego i rodziny?

mylisz pojecia, problem nie jest w przekatnej ekranu, tylko w czasie przed
nim spedzonym, jak ktos spedza przed tv codzniennie pol dnia to nie wazne
czy bedzie mial ekran 5" czy 50" problemow sie nabawi

28. Data: 2009-02-18 11:45:36

Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> 50" z 3m to chyba na 30 minut żeby pochwalic się znajomym.

z 3 to lekka przesada, ale z 4 juz jak najbardziej tak

29. Data: 2009-02-18 11:48:43

Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wg tabeli dla 40" jest 3-4 m. Mam 40" i przy standartowym ustawieniu
> obrazu czuje się zmęczenie przy odległości 3,5m, pokój dobrze oświetlony.

to musisz miec jakiec bardzo wyczulone oczy, latwo sie meczace

ja mam 42" z odleglosci niecalych 4m, liczmy 3,7 i na dzien dzisiejszy z
zona stwierdzamamy ze mogloby to byc spokojnie 50"

to sa jednak kwestie indywidualne, wiec tak na dobra sprawe kazdy powinien
poogladac i podjac samemu decyzje

30. Data: 2009-02-18 11:48:58

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lut, 11:08, Maciej Kulawik <m...@m...x.pl> wrote:

> [...]
> przekątna!!! Minus 15 dioptrii gwarantowane najdalej po pięciu seansach!

Starsza pani do drugiej pani na cmentarzu - Patrz pani, taki zdrowy
był a umarł.
Druga - Jaki tam zdrowy - przecie on kulawik...

Opłata za wywóz śmieci
Pora się ubezpieczyć !!
maszynka do chleba
Zmywarka a brudne naczynia ?