jaki wygodny, ergonomicvzny fotel

11. Data: 2005-04-12 13:52:01

Temat: Re: jaki wygodny, ergonomicvzny fotel
Od: "Winnetou" <winnetouu [at] klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Daga" <z...@N...onet.pl> napisał w wiadomości
news:20050411104821.19E2.ZIRAEL@NIESPODZIANKApoczta.
onet.pl...
> Winnetou pisze w news:425a37a8$1@news.vogel.pl

> Stanowczo odradzam go osobom z chorym kręgosłupem bądź stawami.
> Koszmar. Żadne inne krzesło nie generuje takiego bólu jak to. I
> to już po chwili.

Być może. Jeśli jednak jesteś jeszcze zdrowy a nie chcesz zepsuć sobie
kręgosłupa to klękosiad NA PEWNO jest lepszy od tradycyjnego fotala czy
innego krzesła. Sam pracuje przy kompie średnio 6 ~ 8 godzin na dobę. Na
początku korzystałem z obrotowego fotelu. Rok temu zakupiłem klekosiad i
teraz nie wyobrażam już sobie pracy bez niego.

12. Data: 2005-04-12 19:39:41

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Winnetou"

> początku korzystałem z obrotowego fotelu. Rok temu zakupiłem klekosiad i
> teraz nie wyobrażam już sobie pracy bez niego.

a rece? nadgarstki? co z nimi robisz?:-) o co opierasz?
i do tego super wyglada na obrazku jak czlowieczek siedzi prosto - juz widze
jak nikt nawet lekko sie nie pochyla toz to by byl cud!:-)

--
ania ----------------------------
www.aem.pl GG: 1145538

13. Data: 2005-04-14 22:09:02

Od: "jha" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

A co to jest ten klękosiad?

pozdr

14. Data: 2005-04-15 05:31:59

Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jha" <a...@a...com> napisał w wiadomości
> Witam
>
> A co to jest ten klękosiad?

Czyzby google ci odlaczyli?
http://tinyurl.com/5qnds

--
SQLwysyn
of you" - Larry Flynt

15. Data: 2005-04-15 05:48:28

Od: Daniel Jakubowski <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

jha napisal(a):

> A co to jest ten klękosiad?

www.klekosiad.pl

Daniel Jakubowski
| www.danieljakubowski.prv.pl | www.grupynews.prv.pl |

16. Data: 2005-04-15 08:43:16

Od: "jha" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

> www.klekosiad.pl

Dzięki :)

plama z wosku
Jan Paweł II
Kuchnie HTH Opinie (warszawa)
drewno teakowe pod prysznicem
Gdzie używane,importowane meble wypoczynk.- Wawa lub okolice?