jakie drzwi wejsciowe do mieszkania

1. Data: 2005-08-29 09:31:53

Temat: jakie drzwi wejsciowe do mieszkania
Od: "Smerf" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

chcialem wymienic drzwi wejsciowe do mieszkania i zastanawiam sie czy warto
kupowac drzwi np Gerdy 'S' w cenie okolo 1900 - bez montazu (badz
analogicznych firm takich jak min, porta), czy np wystarcza w zupelnosci
drzwi oferowane teraz w OBI za 1300??

Mariusz

2. Data: 2005-08-29 10:50:18

Temat: Re: jakie drzwi wejsciowe do mieszkania
Od: "Marek Ga" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Smerf" <s...@o...pl> wrote in message
> [...]
> kupowac drzwi np Gerdy 'S' w cenie okolo 1900 - bez montazu (badz
> analogicznych firm takich jak min, porta), czy np wystarcza w zupelnosci

Gerda AP -30, Antywłamaniowe, przeciwpożarowe
Jak dobrze poszukasz, to stargujesz do 1850PLN z VAT i z montażem i z
transportem.
W tej cenie jest realnie to kupić.

3. Data: 2005-08-29 11:11:51

Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gerda AP -30, Antywłamaniowe, przeciwpożarowe
> Jak dobrze poszukasz, to stargujesz do 1850PLN z VAT i z montażem i z
> transportem.

Ja bym jeszcze dorzucił z dodatkowym wygłuszeniem akustycznym. Pozwoli to
odizolować odgłosy z korytarza.

4. Data: 2005-08-29 12:08:45

Od: "Smerf" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Boombastic" <b...@N...onet.pl> napisał w
wiadomości news:4312e94c$0$15473$f69f905@mamut2.aster.pl...

> Ja bym jeszcze dorzucił z dodatkowym wygłuszeniem akustycznym. Pozwoli to
> odizolować odgłosy z korytarza.

A co to takiego?
Czyzby taka pianka montowana od srodka, czy autoryzowani monterzy Gerdy
montuja cos takiego??

Mar

5. Data: 2005-08-29 13:44:54

Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co to takiego?
> Czyzby taka pianka montowana od srodka, czy autoryzowani monterzy Gerdy
> montuja cos takiego??

Gdy ja kupowałem drzwi antywłamaniowe to były dwie wersje: standard i z
dodatkowym wygłuszeniem. Dotyczy to wyciszenia samych drzwi. Byc może teraz
jest to standard, ale warto zwrócić uwage na hałasy z korytarza. U mnie przy
zamykaniu opuszcza się na dole listwa z uszczelką podowując dodatkową
szczelność.

6. Data: 2005-08-29 19:11:37

Od: "Tomek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kupowac drzwi np Gerdy 'S' w cenie okolo 1900 - bez montazu (badz
> analogicznych firm takich jak min, porta), czy np wystarcza w zupelnosci

A jak Ci złodzieje wystawią takie drzwi to Gerda zwraca za drzwi i straty
wynikajace z włamanie. Bo jak nie to taniej wyjdzie obić stare drzwi blachą i
się ubezpieczyć. Co za róznica kto Cie okradnie. Tomek

7. Data: 2005-08-29 22:56:34

Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zamykaniu opuszcza się na dole listwa z uszczelką podowując dodatkową
> szczelność.

moje drzwi mają na całym obwodzie uszczelkę i wypełnienie niepalną wełną
mineralną rockwool - super ciche, szczelne
Możliwy montaż dowolnego zamka i wkładki - produkcja na indywidualny wymiar
Jesli ktos jest z Wrocławia lub okolic to polecam www.pajmetal.pl

JerzyR

Pralki znowu...
Re: Wyburzenie ściany nośniej - czy to możliwe?
Oswietlenie kuchni pod szafkami kuchennymi
BRAUN czy PHILIPS
Zapchana ubikacja?