jakie garnki do plyty indukcyjnej

1. Data: 2010-10-27 10:29:57

Temat: jakie garnki do plyty indukcyjnej
Od: "Julia" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
Przymierzam sie do kupna plyty indukcyjnej ale wiem że trzeba mieć do niej
specjalne garnki . Proszę mi polecic jakie i w jakiej cenie one są. Czy
mozna na niej gotować np. w garnkach emaliowanych do nich sie przyczepia
magnes ale czy plyta je wykryje. Jakie macie doswiadczenia w tym temacie
pozdrawiam i czekam na porady

2. Data: 2010-10-27 10:40:38

Temat: Re: jakie garnki do plyty indukcyjnej
Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julia" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> witam
> Przymierzam sie do kupna plyty indukcyjnej ale wiem że trzeba mieć do niej
> specjalne garnki . Proszę mi polecic jakie i w jakiej cenie one są. Czy

Prawie każde garnki działają. Kup w Ikei zestaw 365+ za 200.

> mozna na niej gotować np. w garnkach emaliowanych do nich sie przyczepia
> magnes ale czy plyta je wykryje. Jakie macie doswiadczenia w tym temacie

Wykryje, będą działać.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

3. Data: 2010-10-28 05:41:57

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Julia" <r...@o...pl> wrote in message
> [...]
> mozna na niej gotować np. w garnkach emaliowanych do nich sie przyczepia
> magnes ale czy plyta je wykryje. Jakie macie doswiadczenia w tym temacie

Najlepsze garnki żeliwne emaliowane.

4. Data: 2010-10-28 06:52:19

Od: "Andrzej S." <A...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-27 12:40, Jan Werbinski pisze:

> Prawie każde garnki działają. Kup w Ikei zestaw 365+ za 200.

Jeszcze nie kupuj - najpierw sprawdz te, które masz w domu :)
Moim zdaniem (teoretyk kuchenny) dobry garnek na indukcje
to prostsza i tansza rzecz niz na plomien. Ale marketing AGD
nie zasypuje gruszek i trzeba na to uwazac.

pozdro
--
A S

Polka na plyty