jakie jecie teraz sałatki?

21. Data: 2007-02-26 10:41:24

Temat: Re: jakie jecie teraz sałatki?
Od: "PabloGT" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
news:eruc3d$7q4$2@news.onet.pl...

> A, gdzie kupujesz kiełki?U nas są w OBI, ale ostatnio mieli mały wybór.
> Zaraz zerkne na naczynie twoje;-)
> --

witam!

Na moje raczej nie zerkieniesz bo podgladu nie ma :)
Ale dam Ci linka w sumie to znalazłem taniej na necie ale biorac po uwage że
brokułu kosztują 2zł
to opłaca sie na allegro
http://e-zdrowie.abc24.pl/default.asp?kat=16597&pro=
88959

W sumie to jak zobaczyli moi znajomi to naczynie to chyba już z 15 naczyń
zakupili

PabloGT

22. Data: 2007-02-26 10:42:53

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia Plitmik" <p...@o...pl> wrote in message

> Gosia
> http://www.vivalavida.pl/urkaburka/

Dyniowa zupę jadam na rosole - kremowa, z odrobiną gałki muszkatołowej -
olbrzymie ilosci tego zjadam.

A z sałatek z kapusty kiszonej i fasolki...

23. Data: 2007-02-26 10:47:15

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

PabloGT napisał(a):

> W sumie to jak zobaczyli moi znajomi to naczynie to chyba już z 15 naczyń
> zakupili
Własnie zamawiam;-)Jakie jeszcze polecasz kiełki, bo ja pamietam tylko
smak rzodkiewki. Dziekuję

24. Data: 2007-02-26 10:51:22

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik wrote:

> Chodzą za mna pomidory, nie wiem, czy to wina Starszych Panów, czy też
> paskudnej pory roku;-)W każdym razie obecne pomidory są niejadalne,
> ogórek jeszcze może byc, ale pomidory sam plastik. Za kapustą nie
> przepadam. Podpowiedzcie jakie sałatki robicie teraz?

Ziemniaczaną w dwóch wersjach. I tę niemiecką i własną.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

25. Data: 2007-02-26 10:52:56

Od: "cherokee" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To macie fajnie, bo u nas ostatnio widziałam po 12 zł;-(

No u nas na gałązkach chyba funta za woreczek płaciłam na targu, w woreczku
jakies 6-8 sztuk.

> Smaka mi narobiłaś. Boję sie tylko tych mandarynek z makaronem, bardzo
> słodka wychodzi ta sałatka?

Nie za bardzo własnie. Trzeba dobrze odsączyc mandarynki, zeby majonez sie
nie rozwodnił, no i odpowiednio przetrzymac w lodówce,zeby makaron przeszedł
smakiem. Zrób sobie troszke, na wszelki wypadek.

pozdr

cherokee
z zachciankami ciązowymi wyłącznie na warzywa i owoce

26. Data: 2007-02-26 10:54:08

Od: "PabloGT" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Własnie zamawiam;-)Jakie jeszcze polecasz kiełki, bo ja pamietam tylko
> smak rzodkiewki. Dziekuję

W sumie to w ogrodniczym kupiłem wszytkie smaki
wiadomo: rzezucha kazdy zna jej smak
brokuły sa pyszne
czerwona kapusta ( to już centralnie kapusciany smak) tyle jej sie narobiło
z opakowania że część wylodowała w śledziach i każdy sie zachwycał
soczewica rzodkiewka troche ostre
groch(zielony) fasola mun - słodko gorzki smak no i czuć tymi proteinami
idelana na jakomś surówke
na razie tyle zrobiłem
jeszcze mam kukurydze ale ta zapene słodkawa bedzie
Nie wiem jak robi sie przenice ale dojdziemy do tego.

Aha na allegro nie opłaca sie kupowac nasion na kiełki w sklepie
ogrodniczym kupiłem takie same śedrdnio po 1,80zł

pozrawiam

PabloGT

27. Data: 2007-02-26 10:55:42

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

Staję się klasykiem!

http://www.wegetarian.com.pl/pl.rec.kuchnia/44494,SA
LATKA_KOZACKA.html

28. Data: 2007-02-26 11:01:50

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger napisał(a):

> Ziemniaczaną w dwóch wersjach. I tę niemiecką i własną.

A na własną podasz przepis?

29. Data: 2007-02-26 11:36:20

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

.
> Aż wstyd przyznac, ale nigdy nie robiłam sałatki z cykorią. Ubzdurałam
> sobie, że jest gorzka?

Ależ oczywiście że jest gorzka ..i to nawet bardzo....

ale nie zjada sie cykorii takiej prosto z grzędy co szybko rosnie...ale taka
co odbija z korzenia w ciemnej i ciepłej piwnicy...i nie jest wcale zielona
;)))))

Marek

30. Data: 2007-02-26 12:02:12

Od: KSZYCHOOO <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora