jakie leczenie

1. Data: 2004-07-20 16:45:50

Temat: jakie leczenie
Od: "Aneti" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
mam takie pytanie: jeżeli ma sieniski poziom estrogenu i dlatego piersi są
malutkie to czy to da sie wyleczyc tak aby one urosły? ? ( wiek : 23 lata)

dzięuję serdecnzie z góry

2. Data: 2004-07-20 16:58:00

Temat: Re: jakie leczenie
Od: "Piotr" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> malutkie to czy to da sie wyleczyc tak aby one urosły? ? ( wiek : 23 lata)

Dużo seksu - to pomaga
Piotr

3. Data: 2004-07-20 17:21:15

Od: "Aneti" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2004-07-20 18:50:57

Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@g...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 20 Jul 2004 18:45:50 +0200, "Aneti" <a...@i...pl>
wrote:

To ze masz niski poziom hormonalny, wcale nie znaczy ze musisz miec
male piersi.
To raz. Dwa - male piersi nie sa choroba, jak chcesz wyleczyc cos co
masz?
Mozna powiekszyc, moze byc to zwiazane z szeroko pojeta przemiana
materii, ale nie wiem czy jest sens w ogole o tym myslec. Efekty moga
byc mizerne, albo wcale.
Na Twoim miejscu przyzwyczailbym sie do nich.

Pozdrawiam
Klapuch

5. Data: 2004-07-20 19:17:00

Od: "Aneti" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@g...-p-l>
napisał w wiadomości news:63qqf01m61m1b9cfm0rvue27ifc01egdnb@4ax.com...
> [...]
> byc mizerne, albo wcale.
> Na Twoim miejscu przyzwyczailbym sie do nich.

tzn z przemiaa materii w jakim sensie? Szybką?
dzękuję za odpowiedź

6. Data: 2004-07-20 19:53:45

Od: "Aneti" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "korowiow" <sc2@WYTNIJ_TO.go2.pl> napisał w wiadomości
> [...]

:-)
to masaż powiększa?
wiem jest taki masażyk polecany ale on chyba dział tylko na kobiety które
już rodziły.

7. Data: 2004-07-20 21:06:14

Od: "Piotr" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Piotr" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

Nie mierz innych swoją miarką. A czy seks powiększa? Tak i to myślę że na
drodze różnych mechanizmów. Np. Oksytocyna (powodująca miedzy innymi wzrost
gruczołu mlekowego) wydzielana jest na drodze odruchowej poprzez drażnienie
brodawek sutkowych i szyjki macicy.
Ja nie twierdzę, że to działa jak pompka, ale związek na pewno jest.
Piotr

8. Data: 2004-07-20 21:36:42

Od: korowiow <sc2@WYTNIJ_TO.go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 20 Jul 2004 18:45:50 +0200, Aneti wrote:

> piersi są
> malutkie to czy to da sie wyleczyc tak aby one urosły?

Niedawno mój kolega zauważył, że najprawdopodobniej mam ręce,
które zdolne są pięknie powiększyć i wymodelować biust. Mówiąc to
miał na myśli niezaprzeczalne walory mojej dziewczyny :) Zasugerował mi
bym rozwinął działalność usługową w zakresie nieinwazyjnego
powiększania biustów. Zainteresowana? ;)

--
Sławek
gg:1397619

9. Data: 2004-07-20 22:15:53

Od: korowiow <sc2@WYTNIJ_TO.go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 20 Jul 2004 21:53:45 +0200, Aneti wrote:

> :-)

Ona mnie nimi ... ech, to chyba jednak NTG :)

> to masaż powiększa?

a bo ja to wiem? Może ja je Jej tak nadmuchałem ;)/zdecydowanie NTG,
urażonych przepraszam/
--
Sławek
gg:1397619

Przychodnia stomatoligiczna OPTIMA.
Zapytanie dot. krwiodawców
cytomegalia- proszę o interpretacje wyników
zatrucie?
zawroty głowy