jakie pnącze na balkon

1. Data: 2001-05-06 14:11:02

Temat: jakie pnącze na balkon
Od: <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam balkon po stronie wschodniej. Jakie pnącze byłoby dobre w uprawie (raczej
wieloletnie). Wolałabym, żeby było mało kłopotliwe...

Z góry dziękuję

Natka

2. Data: 2001-05-06 15:10:26

Temat: Re: jakie pnącze na balkon
Od: "Agnieszka" <a...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
(raczej
> wieloletnie). Wolałabym, żeby było mało kłopotliwe...

Ja w Starklu zakupiłam Pandoreę. Kwitnie różowo i się pnie.
Na zdjęciach wygląda pięknie, a co z niej wyrośnie to zobaczymy za jakiś
czas.
Pozdrawiam
Agnieszka

3. Data: 2001-05-07 07:03:35

Od: "Bogdan Grzywa" <g...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Winobluszcz pięciolistkowy(chyba tak się to nazywa), popularne "dzikie
wino", zero problemów. U mnie rośnie na balkonie od wielu lat.
Użytkownik <n...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:0...@n...onet.pl...

4. Data: 2001-05-07 09:02:46

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam wiciokrzew.
Krystyna

5. Data: 2001-05-07 22:28:03

Od: "Anna Wojtao" <a...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

> Mam balkon po stronie wschodniej. Jakie pnącze byłoby dobre w uprawie
(raczej
> wieloletnie). Wolałabym, żeby było mało kłopotliwe...

My też od wielu lat hodujemy na balkonie zwyczajne dzikie wino (balkon od
wschodu). W dużych prostokątnych donicach. Zero kłopotów. Odporne na
wszystko. Wystarczy co roku wymienić wierzchnią warstwę ziemi, wetknąć parę
patyczków nawozowych i podlewać. W ciągu pierwszego roku zazieleniło cały
balkon. Teraz już tylko na wiosnę przycinamy końce gałązek, żeby nie
"łysiało" od dołu.

Pozdorowienia,
Anka

6. Data: 2001-05-15 20:24:56

Od: "Ew@" <b...@o...ar.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

<n...@p...onet.pl> pisze:

>Witam
>
>Mam balkon po stronie wschodniej. Jakie pnącze byłoby dobre w uprawie (raczej
>wieloletnie). Wolałabym, żeby było mało kłopotliwe...

Wiciokrzew lub któryś z powojników; bardzo dużo odmian do wyboru.

--
Pozdrowienia

Ewa

Petunie