jakie ryby do oczka?

1. Data: 2001-05-31 00:17:57

Temat: jakie ryby do oczka?
Od: "Rafal" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanko jak w temacie. Karasie mam ale czy może są takie gatunki ryb co by
ta zieloną zarazę zjadały i nie było by kłopotu z zarastaniem oczka glonami.
Pozdrawiam wszystkich ogrodników
Rafał

2. Data: 2001-05-31 07:37:53

Temat: Re: jakie ryby do oczka?
Od: "Ryszard WEINAR" <R...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Dla rozweselenia i jako wedkarz polecam amura. Oprocz tego, ze zjada
wszelakie zielsko to dorasta do 20 kg. Może więc być z niego podwojny
pozytek.
Pozdrawiam wszystkich ogrodnikow-wedkarzy.
Ryszard Weinar

3. Data: 2001-05-31 08:04:14

Od: "Kempes" <k...@m...dmp.corp> szukaj wiadomości tego autora

Na www.ogrodnik.pl jest na ten temat. Glony zjadają dafnie i jeszcze
jakieś robaczki, ale te są z kolei przysmakiem rybek....

Robert
r...@i...pl

Koty w ogrodzie.
OKULIZACJA BRZOSKWIN