jakie sa firmy w Polsce typu oriflame? (sprzedaz bezposrednia)

1. Data: 2005-03-12 19:38:31

Temat: jakie sa firmy w Polsce typu oriflame? (sprzedaz bezposrednia)
Od: "Ruua" <T...@i...WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

mi przychodzi do glowy:

oriflame
avon
atw
amway

czy cos jest jeszcze? slyszalam o takiej firmie "nu skin", czy jakos tak,
ale nigdy nie spotkalam konsultantki...

1. Data: 2005-03-12 19:46:38

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruua" <T...@i...WYTNIJ.net.TO.pl> napisał w
wiadomości news:42334481$0$3213$f69f905@mamut2.aster.pl...
> mi przychodzi do glowy:
>
> oriflame
> avon
> atw
> amway
Mary Kay
F.Mahora

Magda

1. Data: 2005-03-12 20:08:10

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> amway
>
> czy cos jest jeszcze? slyszalam o takiej firmie "nu skin", czy jakos tak,

forever living products

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2005-03-13 09:38:37

Od: "hihi" <h...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> amway
>
> czy cos jest jeszcze? slyszalam o takiej firmie "nu skin", czy jakos tak,

Faberlic bodajże, kiedyś moja mama została złapana przez ichną konsultantkę
ma mieście i zaproszona do "loterii". Wygrała zestaw - szampo + odżywka +
maseczka do włosów oraz krem na dzień + krem na noc. I więcej o nich nie
słyszałyśmy ;-)

hiver

1. Data: 2005-03-15 13:14:40

Od: "justa" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ruua <T...@i...WYTNIJ.net.TO.pl> napisał(a):
> oriflame
> avon
> atw
> amway

Harmonny World Club
Dr. Nona
LR International
Zepter
Colway
Collagen Beauty
Herbalife
Akuna
Ecoworld
Tupperware
Vorwerk
i pewnie wiele innych, bo to bardzo liczny segment.

> czy cos jest jeszcze? slyszalam o takiej firmie "nu skin", czy jakos tak,
> ale nigdy nie spotkalam konsultantki...

pytania w tej kwestii można kierować do mnie.

1. Data: 2005-03-15 20:48:55

Od: "Ruua" <T...@i...WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justa" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> Tupperware

a mi chodzilo tylko o kosmetyczne, zgodnie z tematyka grupy:)

1. Data: 2005-03-16 11:27:35

Od: "justa" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ruua <T...@i...WYTNIJ.net.TO.pl> napisał(a):
> a mi chodzilo tylko o kosmetyczne, zgodnie z tematyka grupy:)

no to skreśl 5 ostatnich przeze mnie wymienionych :)

Nowosc HR:podkład Sensual Clone-wasze opinie
biust i kremy
Eucerin
Sklepy odziezowe internetowe - polećcie coś
perfumy