Sklepy odziezowe internetowe - polećcie coś

1. Data: 2005-03-12 14:46:19

Temat: Sklepy odziezowe internetowe - polećcie coś
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Mam wielką potrzebę zrobienia remanentu w mojej szafie i zakupienia
jakichś nowych rzeczy. Niestety, nie mam za bardzo czasu i możliwości
biegania po sklepach. Poradźcie mi jakieś dobre strony, gdzie byłyby
prezentowane ubiory różnych firm i w różnych stylach. Na razie trafiłam
tylko na stronę www.moda.com.pl - ale dość uboga tam jest oferta.

Pozdrawiam
Ewa

1. Data: 2005-03-12 19:44:18

Temat: Re: Sklepy odziezowe internetowe - polećcie coś
Od: "Ruua" <T...@i...WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> biegania po sklepach. Poradźcie mi jakieś dobre strony, gdzie byłyby
> prezentowane ubiory różnych firm i w różnych stylach. Na razie trafiłam

spora oferta jest na allegro:)

perfumy
Kremy antycellulitisowe
serene blue