serene blue

1. Data: 2005-03-12 08:13:32

Temat: serene blue
Od: Tusia <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak Wam sie podoba ten zapach z oriflame? bo ja sie w nim zakochalam..
byl swego czasu, ale nie kupilam.. teraz widze ze ponownie jest.. ktos
wie czemu wprowadzili znow?

1. Data: 2005-03-12 16:08:30

Temat: Re: serene blue
Od: "asgoja" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>jak Wam sie podoba ten zapach z oriflame? bo ja sie w nim zakochalam..
>byl swego czasu, ale nie kupilam.. teraz widze ze ponownie jest.. ktos
>wie czemu wprowadzili znow?

Tak to już jest w oriflame że niektóre perfumiki są sezonowe a serene blue
włąśnie taka jest. A skoro im zostałą to dali ją na promocje :))
Na całe szczęście bo ja też ją lubię :)))

Asgoja

http://my.oriflame.pl/joannap
http://extranet.oriflame.pl/homepage/joannap
archiwum i przeszukiwanie newsów