Kremy antycellulitisowe

1. Data: 2005-03-12 09:43:59

Temat: Kremy antycellulitisowe
Od: "Ania" <j...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

CZy moze ktos polecic jakies kremy antycellulitisowe, chodzi mi o takie
ktore byly wyprobowane i sa skuteczne. z gory dzieki

1. Data: 2005-03-12 11:57:06

Temat: Re: Kremy antycellulitisowe
Od: "aga" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <j...@t...com> napisał w wiadomości
> CZy moze ktos polecic jakies kremy antycellulitisowe, chodzi mi o takie
> ktore byly wyprobowane i sa skuteczne. z gory dzieki

Witam
Ja osobiście poleciłabym Ci Vivhy ale nie ten nowy tylko ten poprzedni (nie
wiem czy jest jeszcze dostępny w sprzedaży) Avon też nie jest najgorszy.
Tylko że niestety sam krem nic nie da oprócz tego dieta i ruch przede
wszystkim

1. Data: 2005-03-12 15:19:42

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <j...@t...com> napisał w wiadomości
> CZy moze ktos polecic jakies kremy antycellulitisowe, chodzi mi o takie
> ktore byly wyprobowane i sa skuteczne. z gory dzieki

Używałam kiedyś Avonowego żelu, który był skuteczny. Teraz używam Avonowego
kremu i tez jest skuteczny. Oczywiście nie to, że likwiduje cellulitis
raz-dwa, ale z takich dużych grud robi małe, które się lepiej rozmasowuje, w
ogóle ja widzę różnicę na swoich udach. Nie wiem, jak inne specyfiki tego
rodzaju, ale ja zawsze kupiję Cellu-Sculpt w promocjach i jestem zadowolona.
Oczywiście trzeba być konsekwentnym, z czym u mnie kiepsko, ale staram się
:).

Maja

1. Data: 2005-03-13 21:20:22

Od: "Jolka" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na cellulitis sprawdiły sie u mnie znakomicie kosmetyki Norel. Znajdziesz w
necie.

1. Data: 2005-03-13 21:45:20

Od: "Pimki" <paulina_martyna[usun_to]@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <j...@t...com> napisał w wiadomości
> CZy moze ktos polecic jakies kremy antycellulitisowe, chodzi mi o takie
> ktore byly wyprobowane i sa skuteczne. z gory dzieki

Mi bardzo pomógł żel Loreala "Perfect slim", jest naprawde świetny, w dużym
stopniu redukuje cellulit, u mnie efekty były widoczne już po 2 tygodniach:)

Pozdrawiam Paulina

serene blue
Podróba?
(bez tematu)