jakie solaria, stojące czy leżące???

131. Data: 2008-01-15 08:34:15

Temat: Re: jakie solaria, stojące czyleżące???
Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:

> ze mna?? ja caly czas trzymam sie jednego "frontu", ty natomiast jak widze
> zmieniasz w zaleznosci czy jest to restauracja, czy sklep.

Nie zmieniam, nie znosze po prostu generalizowania, ze na pewno jest
zle, wszyscy kelnerzy pluja do zupy itp. O lodziarni to byl
kontrprzyklad, ze nie zawsze jest zle, teraz kotrprzyklad, ze nie zawsze
jest dobrze.

> no ale tam wolisz wierzyc, ze jest generalnie dobrze.
> Ja wole wiedziec, a nie wierzyc. Dlatego zawsze zolze skarpetke zanim zaloze
> but na gola noge. Nie bede wierzyc, ze ten but akurat nie byl przymierzany,
> czy tez byl ale nie gola stopa.

Ja tez, dlatego, ze nie wierze, ze wszyscy przede mna mierzyli buty na
skarpetki, nawet jak sklep jest ,,pozradny'' i je udostepnia (niestety w
wiekszosci sprzedaje).

th (i chyba eot)

132. Data: 2008-01-15 09:43:47

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 15 Jan 2008 09:29:52 +0100, Theli <g...@w...pl> wrote:

> Ale wody nie pija, z wyjatkiem jednej swojej ulubionej

No a bohater grany przez Nicholsona jadl tylko JEDNYM miejscu publicznym
i siadal zawsze przy tym samym stoliku. No i przynosil swoje sztucce :)

Krusz.
--
Kruszyzna
"Primum non stresere..."

133. Data: 2008-01-15 14:15:59

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A wiesz, co sie dzieje w _kazdym_ hotelu i _kadej_ restauracji?

do Boga mi jeszcze daleko :)

i.

134. Data: 2008-01-15 14:18:01

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zle, wszyscy kelnerzy pluja do zupy itp. O lodziarni to byl
> kontrprzyklad, ze nie zawsze jest zle, teraz kotrprzyklad, ze nie zawsze

tyle tylko, ze chyba zle te swoje kontrargumenty uzywasz, bo nigdzie nie
twierdze, ze zawsze jest dobrz lub zawsze jest zle.

i rzeczywiscie eot :)

i.

135. Data: 2008-01-15 16:46:38

Od: "Margaret" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:68ae.00000003.478c1d69@newsgate.onet.pl...

> czasie porodu zostaja zaatakowane mikrobami od matki. Czystosc znow tak
> nie szkodzi jakby sie to powszechnie wydawalo. A widze, ze to taki
> trend... i.

jest różnia pomiędzy zachowaniem podstawowych zasad higieny, a sterylnością
"och ach".
Tak samo jak jest różnica między niemyciem się, brudem, a normalnym
kontaktem z otoczeniem..

136. Data: 2008-01-15 17:03:22

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Jan 2008 17:46:38 +0100, Margaret napisał(a):

> [...]
> "och ach".
> Tak samo jak jest różnica między niemyciem się, brudem, a normalnym

Zwróć uwagę, że bezpieczeństwo "normalnego" kontaktu z otoczeniem zależy od
otoczenia. Nasze otoczenie przestaje już być normalne, więc normalny z nim
kontakt przestaje być taki bezpieczny.
--
XL wiosenna
Adres na WP nieaktywny. Priv tylko na e...@o...pl

137. Data: 2008-01-19 16:51:18

Od: Carrie <carrie.mn@!gmail.com!> szukaj wiadomości tego autora

W dniu Mon, 14 Jan 2008 19:36:44 +0100, Ikselka wydukał(a) nieśmiało,
a wszystkim się zdawało, że to echo grało:

> Ja akurat wole się wymoczyć w wannie, a saunę może sprawię sobie swoją,
> kiedy wyremontuję łazienkę. Do publicznej sauny w zyciu bym nie poszła, no
> niestety.

Uwielbiam moczyć się w wannie, ale nie da się tam popływać, jak w
basenie... Co do basenu, to właściwie nie uczęszczam, ale mam zamiar,
bo nie uśmiecha mi się czekać do lata, kiedy znów może uda mi się
wyjechać nad morze albo jezioro. Do saun i łaźni parowych chodzę
rzadko, ale to z powodu braku czasu lub okazji - gdybym mogła,
chodziłabym częściej. Mam wrażenie, że bardziej by mnie takie zabiegi
oczyściły niż groziły zarażeniem, mimo wszystko :)

> Ja robię to po prostu spirytusem (przy okazji większego sprzatania),
> pouczona przez media, że nawet wśród zdrowych ludzi na sprzecie przez nich
> używanym zbierają sie kurz i bakterie oraz cząstki organiczne, które
> podlegają przemianom, prowadzącym do infekcji...

To się zgadza. Z drugiej strony nie da się tak wszystkiego
zdezynfekować, żeby tych bakterii nigdy nie było. Niektórzy nawet
twierdzą, że pewna ilość bakterii w otoczeniu mobilizuje organizm
człowieka do poprawiania własnej odporności ;]

> W pracy akurat raczej wszyscy powinni mieć zrobione badania okresowe, więc
> i niebezpieczeństwo małe, a i liczba osób bez porównania mniejsza, niż np w
> pociągu, na dworcu czy w hipermarkecie, no a przy tym minimum zaufania do
> siebie w małej grupie wzajemnie mieć należy i raczej zakładać dobrą wolę
> współpracowników w dbałości o dobro innych kolegów :-)

Coś w tym jest. W pracy chora osoba zazwyczaj bierze zwolnienie i w
tym czasie nie zaraża, a tramwajem jeżdżą wszyscy, także ci pozarażani
:/ Czasami przeżywam katusze, jak taki pasażer charczy, kaszle i
smarka - raz, że to nieprzyjemne dźwięki, dwa - jednak trudno pozbyć
się wizji hord bakterii...

> A otóż się mylisz: właśnie hula po Polsce superodporna gruźlica, zatacza
> coraz szersze kręgi - no jak mogłaś nie słyszeć? - lekooporny szczep sie
> wytworzył, zagrożenie jest bardzo duże, chorują nawet młodzi ludzie i to
> coraz częściej, jest to prawie nie do wyleczenia, tylko nie nadaje sie temu
> rozgłosu nie wiem, czemu, a według mnie należałoby :-(((

No jakoś nie słyszałam o tym. Prawie wcale nie oglądam telewizji, a w
prasie i niusach internetowych nie rzuciło mi się to w oczy. Teraz
jeszcze bardziej nieufnie będę patrzyła na kaszlących współpasażerów
:/

> Jedno i drugie - mam na uwadze też. A takiego "spluwacza" to bym zabiła,
> norrrmalnie...

A ja bym Cię nie potępiła... ;) BTW widziałaś kiedyś kobietę plującą
na ulicę? Bo ja chyba nigdy. Skąd się w pewnym rodzaju facetów bierze
potrzeba takiego ordynarnego plucia?

> Masz wizje katastroficzne? - czy coś takiego wynika z moich wypowiedzi?

Nie wynika - niżej napisałam, że to moja wyobraźnia wyolbrzymia. Może
dlatego, że znałam osoby, które osiemnaście razy oglądały krzesło w
restauracji, zanim zdecydowały się na nim usiąść, nosiły własne,
specjalne mydło w torebce, żeby nie używać cudzego, nigdy nic nikomu
nie pożyczały - a już broń Boże grzebienia*, szminki do wypróbowania
koloru, pudru, ubrań etc. Rozumiem ich troskę o zdrowie, ale jak ktoś
w moim mieszkaniu, zaproszony na kawę, podejrzliwie ogląda szklankę i
łyżeczkę, to robi się trochę nieprzyjemnie, prawda?

> Wybitnie. Jakoś towarzystwo mam liczne i nie uchodzę za dziwaczkę :-)
> Tyle, że na pewno nikt nie boi się np. czegokolwiek zjeść u mnie czy
> przenocować :-)

W związku z czym nie możesz się opędzić od gości? ;)

> ...bo nikt głośno o tym nie mówi? Mogłabyś byc zaskoczona

Tak, być może tak właśnie jest. Po prostu niektórzy ludzie tak bardzo
pokazują swoją dbałość o higienę, że wydaje się to przesadne.
Prawdopodobnie gdybym Cię znała w realu, wcale bym nie uważała, że
przesadzasz, bo niektórych zachowań bym wcale nie zauważyła lub nie
znałabym Twojej motywacji [np. naczynia w zmywarce to nic niezwykłego,
ale już podejście - nie mówię, że Twoje! - typu "nie biorę do ręki
widelca, o którym nie wiem, że został solidnie wyparzony" z lekka by
mnie zaskoczyło]. W opisie za to widać je jaskrawiej :)

Pozdrawiam, Carrie

138. Data: 2008-01-19 17:29:33

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 19 Jan 2008 17:51:18 +0100, Carrie napisał(a):

> (...)
>
> To się zgadza. Z drugiej strony nie da się tak wszystkiego
> zdezynfekować, żeby tych bakterii nigdy nie było.

No przeciez nie dezynfekuję wszystkiego - musiałabym zbankrutowac po kupnie
stosownych ilości spirytusu :-D
Ale - może to rodzinne: moja siostra stryjeczna kiedy sprzata, to szpatułką
do uszu odkurza wszystkie załamania listew przypodłogowych, co prawda nie
spirytusem, ale jednak. Jest chyba lepsza ode mnie - ja nie sprzatam az tak
dokładnie ;-)

> Niektórzy nawet
> twierdzą, że pewna ilość bakterii w otoczeniu mobilizuje organizm
> człowieka do poprawiania własnej odporności ;]

Mam dość bakterii: np. kiedy konie w sąsiedztwie, wypuszczone na padok,
robią chmurę kurzu wyższą od najwyższych drzew w okolicy i w domu na
białych parapetach okien robią się od razu ciemne smugi pod otwartymi
oknami :-((( Itd, itp.

> [...]
> :/ Czasami przeżywam katusze, jak taki pasażer charczy, kaszle i
> smarka - raz, że to nieprzyjemne dźwięki, dwa - jednak trudno pozbyć

No widzisz? też to mam. Tyle że na szczęście z racji "niepracowania" już
nie podróżuję środkami komunikacji publicznej.

> [...]
> prasie i niusach internetowych nie rzuciło mi się to w oczy. Teraz
> jeszcze bardziej nieufnie będę patrzyła na kaszlących współpasażerów

Ja usłyszałam o tym w mediach, potem już nagle zrobiło sie o tym cicho,
więc spytałam znajomych lekarzy: wszyscy potwierdzają :-(

> A ja bym Cię nie potępiła... ;) BTW widziałaś kiedyś kobietę plującą
> na ulicę? Bo ja chyba nigdy. Skąd się w pewnym rodzaju facetów bierze
> potrzeba takiego ordynarnego plucia?

Wg mnie to taki samczy atawizm - psy załatwiają to inaczej, znacząc
terytorium obsikiwaniem ;-P

> Nie wynika - niżej napisałam, że to moja wyobraźnia wyolbrzymia. Może
> dlatego, że znałam osoby, które osiemnaście razy oglądały krzesło w
> restauracji, zanim zdecydowały się na nim usiąść,

A, to to normalka! - wiele razy mi się zdarzyło usiąść na jakichś resztkach
jedzenia - jakoś nie zwraca się w restauracjach uwagi na to, czy na krzesło
coś nie spada, a tylko sam stolik jest poddany "zabiegom"...

> nosiły własne,
> specjalne mydło w torebce, żeby nie używać cudzego, nigdy nic nikomu
> nie pożyczały - a już broń Boże grzebienia*,

No, ale to podstawowa zasada - u mnie w domu każdy ma swój grzebień, tak
jak każdy ma swoją bieliznę, szczoteczkę do zębów itp. a co dopiero w
stosunku do obcych osób...?

> szminki do wypróbowania

Nigdy nie korzystam z testerów szminek w drogerii, no, chyba że robię próbę
na skórze dłoni. Koleżance pozwoliłabym wypróbować swoją szminkę na ustach,
ale nie obcej osobie.

> koloru, pudru, ubrań etc. Rozumiem ich troskę o zdrowie, ale jak ktoś
> w moim mieszkaniu, zaproszony na kawę, podejrzliwie ogląda szklankę i
> łyżeczkę, to robi się trochę nieprzyjemnie, prawda?

E, to świadczy tylko o tym, że jest chamciuchem - jak sie człowiek decyduje
iść w odwiedziny, to powinien zakładać dobrą wolę godpodarza w podawaniu
czystych naczyń.

> W związku z czym nie możesz się opędzić od gości? ;)

A żebyś wiedziała, ale to raczej nie z tego powodu :-D

> [...]
> widelca, o którym nie wiem, że został solidnie wyparzony" z lekka by
> mnie zaskoczyło]. W opisie za to widać je jaskrawiej :)

No :-D
A pomyśl tylko: skoro w opisie widac wszystko jaskrawiej, to jaki jest
"bal", kiedy piszę o innych aspektach życia, niż samo bycie szopem praczem
;-PPP

Pozdrawiam!

139. Data: 2008-01-24 11:27:24

Od: Djatri <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Marta Góra ..
> zdejmowanie butów przed drzwiami
> uważam za szczyt buractwa

Powiedz to Japończykom! ;-)

Pozdrawiam,
Agni.
--
www.myspace.com/swingaffaire
: kiss my bass

140. Data: 2008-04-06 03:11:58

Od: "myrkysfara" <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> no wlasnie w ogole nei jestem zdenerwowana;] .Ostatanio mam super humor.
> Tylko wszyscy co tu dyskutuja sa tacy,....strasznie powazni?
> xcxcvcvcv

Możecie rzucić okiem? (oryginały czy nie)
tajskie stemple ziołowe, kurs tajskiego masażu stemplami ziolowymi warszawa szczecin kursy masaz tajski
Wawa. Pytanie o salon fryzjerski "ART OF HAIR" na Stawki
hot secret lesbian action
poszukuję - oficerki, brązowe PROSTE