jakie srodki przeczyszczajace

1. Data: 2006-07-14 10:20:58

Temat: jakie srodki przeczyszczajace
Od: "a" <2...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam jakie polecacie srodki przeczyszczajace takie ktore mozna kupic bez
recepty w aptece i ile one kosztuja.
pomozcie
pozdr

2. Data: 2006-07-14 10:30:29

Temat: Re: jakie srodki przeczyszczajace
Od: Robert Pyzel <r...@g...BezSpamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:e97rht$2ac$1@node4.news.atman.pl tako rzecze a

> Witam jakie polecacie srodki przeczyszczajace takie ktore mozna
> kupic bez recepty w aptece i ile one kosztuja.

W aptece jest taka pani lub pan, którzy są tam właśnie po to, żeby Ci
służyć informacją.

--
"Czy wierzę, że Kaczyński jest prezydentem? Ja nie chcę w tej chwili
mówić o swojej wierze. To będzie sprawdzane. Ja sądzę, że to

3. Data: 2006-07-14 10:34:33

Od: "a" <2...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> W aptece jest taka pani lub pan, którzy są tam właśnie po to, żeby Ci
> służyć informacją.

wiem ale chcialem sie doradzic was

4. Data: 2006-07-14 12:18:28

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 14 Jul 2006 12:20:58 +0200, a napisał(a):

> Witam jakie polecacie srodki przeczyszczajace takie ktore mozna kupic bez
> recepty w aptece i ile one kosztuja.

Rectanal
kosztuje jakieś grosze

--
best regards,
scream (at)w.pl

5. Data: 2006-07-14 12:45:17

Od: "Limcha" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rectanal
> kosztuje jakieś grosze

Pić po 50 ml :)

6. Data: 2006-07-14 12:58:31

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 14 Jul 2006 14:45:17 +0200, Limcha napisał(a):

> Pić po 50 ml :)

Nie jestem pewien czy pić.. :DD

--
best regards,