jakie świetlówki kompaktowe?

41. Data: 2011-03-04 20:50:39

Temat: Re: jakie świetlówki kompaktowe?
Od: GS <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik R. P. napisał:

> O częstotliwości odświeżania powyżej zauważalności ludzkiego oka. Stare
> monitory miały poniżej 70Hz, to dawało wyraźny dyskomfort podczas
> patrzenia. Podobnie jest w starych neonówkach.
Skończ z pisaniem bredni...
Proszę...

pzdr
GS

42. Data: 2011-03-04 20:52:08

Od: "R. P." <r...@w...to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

agent73 wrote:

> Chopie, weź że się już uspokój i nie ośmieszaj! Przecie ty nawet nie
> wiesz co to jest neonówka, na jakiej zasadzie działa i do czego służy!
> Neonówki biurowe... Dobre :-D

"Neonówka" to potoczna nazwa na długie świetlówki stosowane powszechnie
w biurach. Nie czepiaj się słówek!

Rozumiem zachęcanie do "ekologicznego" życia z kompaktówkami, ale
dlaczego u licha zakazano produkcji starych dobrych "setek" i można je
dostać jedynie na allegro? Przecież do cholery jak płacę za prąd to moja
sprawa jak go wykorzystuję prawda? W umowie z dostawcą energii mam pewne
ograniczenie poboru (do którego przekroczenia mi daleko) i huk to
kogokolwiek powinno obchodzić jak wykorzystuję prąd za który płacę,
prawda? Wkurza mnie to lobby kompaktówek.

43. Data: 2011-03-04 20:56:35

Od: "R. P." <r...@w...to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

GS wrote:

> Skończ z pisaniem bredni...
> Proszę...

Gdzie są te brednie? Wypunktuj, zamiast po prostu negować!

44. Data: 2011-03-04 21:15:46

Od: agent73 <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 04 Mar 2011 21:52:08 +0100, "R. P."
<r...@w...to.wp.pl> wrote:

>"Neonówka" to potoczna nazwa na długie świetlówki stosowane powszechnie
>w biurach. Nie czepiaj się słówek!

Nie, nie potoczna, tylko błędna, ponieważ to oznacza zupełnie inną
lampę wyładowczą.

> [...]
>kogokolwiek powinno obchodzić jak wykorzystuję prąd za który płacę,
>prawda? Wkurza mnie to lobby kompaktówek.

Tutaj pełna zgoda. Lobby producentów... Na szczęście na wszystko
znajdzie się sposób i bez żadnego problemu można kupić zwykłe setki w
wykonaniu "specjalnym" - np. w wersji "wstrząsoospornej" ;-)
Ja też nie znoszę sztucznych ograniczeń, dlatego kiedyś kupiłem na
zapas całkiem sporo zwykłych, w dodatku matowych (część mlecznych)
żarówek z przeznaczeniem do miejsc, gdzie się świeci krótko (łazienka,
ubikacja). Starczy mi ich chyba do końca życia, a później to niech się
dzieje co chce ;-)

45. Data: 2011-03-04 21:27:56

Od: JK <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-04 21:46, R. P. pisze:

> O częstotliwości odświeżania powyżej
> zauważalności ludzkiego oka. Stare monitory
> miały poniżej 70Hz, to dawało wyraźny
> dyskomfort podczas patrzenia. Podobnie jest w
> starych neonówkach.

Czy jesteś spokrewniony z Animką?

JK

46. Data: 2011-03-04 21:35:13

Od: "R. P." <r...@w...to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

JK wrote:

> Czy jesteś spokrewniony z Animką?

Nie jestem. Animka to troll. Naprawdę uważasz, że w starych świetlówkach
nie było problemu z mruganiem?

47. Data: 2011-03-04 21:44:23

Od: JK <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-04 22:35, R. P. pisze:

> Nie jestem. Animka to troll. Naprawdę uważasz,
> że w starych świetlówkach nie było problemu z
> mruganiem?

W starych był. Teraz nie ma starych.

JK

48. Data: 2011-03-04 21:53:33

Od: "Dziobak" <d...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Żadne, światło żarowe.

Skoro mamy coraz mniejszy wybór rzeczy , które pozytywnie
wpływałyby na komfort naszego życia , to po co jeszcze udupiać się unijna
dyrektywą ??

pozdrawiam

Dziobak

49. Data: 2011-03-04 21:59:24

Od: "Dziobak" <d...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Borys Pogoreło" napisał

> mają gwarancję na 5 lat.

A masz paragony?? Nie termiczne , tylko kopie ? Widzialeś kiedyś świetlówke
kompaktową , która działa te deklarowane duuuużo dłużej od żarowej?
Bo ja nie - bez względu na producenta.
Nie rozumiem, dlaczego ludzie rezygnuja z własnego zdrowia na rzecz zysków
kartelu świetlówkowego.

pozdrawiam

Dziobak

50. Data: 2011-03-04 22:05:07

Temat: Re: jakie ?wietlówki kompaktowe?
Od: "R. P." <r...@w...to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziobak wrote:
> U?ytkownik "Borys Pogore?o" napisa?

> A masz paragony?? Nie termiczne , tylko kopie ? Widziale? kiedy? ?wietlówke
> kompaktow? , która dzia?a te deklarowane duuuu?o d?u?ej od ?arowej?

Działają średnio 2x dłużej. A więc wieczne nie są. Rzadko wytrzymują 5
lat. Paragony hmm... od niedawna zacząłem trzymać. Ale pewnie większość
ludzi tego nie robi.

http://www.24hours-onlin e.com paypal payment Lacoste polo t shirt Burberry T-shirt BOSS T-shirt NBA sports jersey
paypal payment cheap wholesale soccer jersey baseball jerseys basketball jerseys NFL NBA MLB NHL jersey free shipping
Sprzedam mieszkanie - Wrocław, Gądów - http://sprzedambezposred nio.pl/
Które piętro na własne M-3 w bloku ???
China paypal payment Shoes,Clothing,Handbags, Hats,Sunglasses,Jeans,Sh irts http://www.24hours-onlin e.com